نصب فیلتر شکن رایگان و قوی صاعقه بدون قطعی


نصب فیلتر شکن رایگان و قوی صاعقه بدون قطعی

دانلود وی پی ان صاعقه با لینک مستقیم

فیلتر شکن ایرانی صاعقه یکی از قدرتمند ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور ما شده است. و در مدت زمان کوتاهی که وارد بازار شده توانسته است نظر کاربران ایرانی را به خود جلب کند. چون این vpn سرعت بسیار بالایی دارد و همچنین در بستری خصوصی می‌ تواند شرایطی را برای فراهم کند. تا بتوانیم به راحتی هر نوع سانسوری را در کشورمان از بین ببریم. برای آشنایی بیشتر با این وی پی ان ایرانی کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید.

ایجاد اتصال سریع و پایدار

پس از اینکه وارد لیست سرور های این فیلتر شکن پرسرعت شدید و یکی از سرور های خارجی را برای خود انتخاب کردید. این برنامه به سرعت اتصال پایداری را برای شما فراهم می‌ کند. تا از این طریق بتوانید بر تمام فیلترینگ‌ ها غلبه کنید.
البته فرقی ندارد که شما چه سروری را برای خود انتخاب کنید. چون در هر صورت این vpn اتصال بسیار با کیفیتی را می‌ تواند برای شما ایجاد کند. و با تغییر دادن آدرس آی پی کمک می‌ کند که بتوانید وارد هر وب سایت خارجی که می‌ خواهید بشوید.

سرور های مخصوص ایرانسل در فیلتر شکن صاعقه

همانطور که در فیلم هم مشاهده کردید این برنامه دارای یک سری سرور های مخصوص هم می‌ باشد. مثلاً جلوی برخی از سرور های این برنامه نوشته شده است ایرانسل، که یعنی با اینترنت ایرانسل بهتر است به این سرور متصل شوید. چون اتصال بهتر و پایدارتری برای شما فراهم خواهد شد.

تغییر رایگان آدرس آی پی

یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد تغییر دادن لوکیشن شما می‌ باشد. یعنی وقتی اتصالتان به سرور های خارجی این برنامه برقرار می‌ شود. این فیلتر شکن به سرعت آدرس آی پی آن کشور خارجی را به عنوان موقعیت شما قرار می‌ دهد. در نتیجه مروری خصوصی و ناشناس را از این طریق دریافت خواهید کرد.

بدون محدودیت به فیلتر شکن صاعقه متصل شوید:

در آخر هم یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که می‌ توان برای این برنامه اعلام کرد نامحدود بودن کامل این فیلتر شکن می‌ باشد. یعنی این vpn ترافیک نامحدودی را در اختیارتان می‌ گذارد. تا از این طریق بتوانید هم فیلم تماشا کنید و هم بازی کنید. بدون اینکه حجم این برنامه تمام شود یا اتصالتان قطع شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *