خرید نسخه vip برنامه KonnektVPN برای ویندوز


خرید نسخه vip برنامه KonnektVPN برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن KonnektVPN برای آیفون + رایگان

برنامه های زیادی برای دسترسی به خدمات فیلتر شده در گوگل پلی قرار داده شده اند. یکی از این برنامه ها فیلتر شکن KonnektVPN نام دارد. که شما می‌ توانید به کمک آن از شر تمامی محدودیت‌ ها خلاص شوید و در اینترنت به صورت آزادانه گشت و گذار کنید.

اتصال خودکار به KonnektVPN

در این فیلتر شکن نیز مانند بسیاری دیگر از وی پی ان‌ های قدرتمند و سریع قابلیت اتصال خودکار به سرورها وجود دارد. شما می‌ توانید برای اینکه سریع‌ ترین نوع اتصال را دریافت کنید از این قابلیت کمک بگیرید. به کمک اتصال خودکار مسیر اتصال به سرورها برای شما بسیار کوتاه تر خواهد شد. و می‌ توانید تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در vpn متصل شوید.

خرید نسخه vip

برای دستیابی به سرور های قدرتمند تر و بسیار حرفه ای و همچنین برخورداری از تمامی ظرفیت این برنامه شما باید نسخه وی‌ آی‌ پی این vpn را خریداری کنید. چرا که تنها در این صورت خواهید توانست از سرور های اختصاصی با قدرت فوق العاده بالا برخوردار شوید. سرور هایی که قادر هستند حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را با برقراری اتصالی مناسب و قدرتمند از بین ببرند.

Screenshot image 4

آپدیت آنلاین

شما می‌ توانید این vpn را به صورت آنلاین آپدیت کنید و نیازی به مراجعه به برنامه گوگل پلی برای دریافت نسخه جدید نخواهید داشت. می‌ توان گفت یکی از مزیت‌ های این برنامه همین قابلیت می باشد. چرا که به شما این امکان را می‌ دهد همیشه از خدمات به روز استفاده کنید.

مرور ایمن توسط KonnektVPN

برقراری اتصالی ایمن توسط این برنامه باعث می شود. که شما بتوانید با خیال راحت از تمامی ظرفیت های مورد نظر خود در اینترنت برخوردار شوید. در این برنامه خدمات مختلفی نظیر رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال صورت می گیرد. تا برای شما مروری مطمئن و ایمن صورت بگیرد.

نمایش دقیق فعالیت ها

شما می‌ توانید پس از استفاده از این برنامه فعالیت‌ های اینترنتی خود را با دقت مرور کنید. چرا که این برنامه قابلیت این را دارد نمایش دقیقی از فعالیت های شما در اختیارتان قرار دارد.

Screenshot image 1

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *