دریافت رایگان vpn هوشمند CR VPN بدون قطعی


دریافت رایگان vpn هوشمند CR VPN بدون قطعی

نصب فیلتر شکن جدید CR VPN برای آیفون

برای حل مشکل محدودیت های اینترنتی شما چاره ای جز استفاده از فیلتر شکنی مناسب و قدرتمند نخواهید داشت. چرا که سایر راه‌ ها محدودیت‌ هایی دارند که این ارائه دهندگان خدمات وی پی ان از آن ها برخوردار نمی باشند.
شما می‌ توانید با استفاده از برنامه گوگل پلی فیلتر شکن مناسب دستگاه خود را انتخاب کنید. یکی از فیلتر شکن های موجود در بازار که می‌ تواند گزینه مناسب برای شما باشد فیلتر شکن CR VPN نام دارد.

رابط کاربری مناسب و کاربردی در فیلتر شکن CR VPN

طراحی رابط کاربری این برنامه به گونه ای صورت گرفته است که تمامی افراد بتوانند به سادگی به تمامی قسمت‌ های برنامه دسترسی پیدا کنند. این vpn دارای یک منو است که به شما این امکان را می دهد به بخش های مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. قابلیتی که تجربه مناسب برای استفاده از خدمات وی پی ان را در اختیار شما قرار می دهد. شما می‌ توانید به سادگی از خدمات این برنامه و سرور هایش برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار شوید.

با توجه به اینکه برنامه CR VPN نسبتا به تازگی به بازار ارائه شده است. از سرور های تازه و قدرتمندی برخوردار است. همچنین به دلیل تعداد کم کاربران ترافیک بسیار کمی بر روی این سرورها اعمال شده است. همین موضوع باعث می شود که سرعت فوق العاده بهتر و باکیفیت‌ تری برای شما فراهم شود. تا با کیفیت بهتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

Screenshot image 2

بهترین اقدامات امنیتی در فیلتر شکن CR VPN

۱_ مرور ایمن و ناشناس در سراسر جهان

گفتنی است زمانی که به سرور های این فیلتر شکن متصل می‌ شوید آی پی سروری که به آن متصل شده اید جایگزین آی پی اصلی شما می شود. بدین ترتیب موقعیت جغرافیایی شما پنهان شده و دچار تغییر می‌ شود. همین موضوع باعث می شود که تمامی فعالیت‌ هایی که انجام می دهید در یک بستر کاملاً مطمئن و ایمن، به صورت ناشناس صورت بگیرد.

۲_ رمزگذاری داده ها هنگام انتقال

برای اینکه بتوانید از خدمات مختلف اینترنتی با خیال راحت استفاده کنید. سازندگان این برنامه بهترین و به روزترین اقدامات امنیتی را در نظر گرفتند. برای مثال داده های شما را هنگام انتقال رمزگذاری می کنند تا اتصالی مطمئن و با امنیت بالا برای شما صورت بگیرد.

Screenshot image 3


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *