نحوه اتصال به سرور های آلمانی فیلتر‌ شکن germany vpn


نحوه اتصال به سرور های آلمانی فیلتر‌ شکن germany vpn

دانلود فیلتر‌ شکن germany vpn با لینک مستقیم بدون قطعی

فیلتر شکنی که در اینجا می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم مخصوص کشور آلمان می‌ باشد. و با همان نام germany vpn در گوگل پلی موجود است‌ که با نصب این برنامه بر روی گوشی‌ های خود و با اتصال به یکی از سرور های آلمانی این برنامه به راحتی می‌ توانید لوکیشن و موقعیت مکانی خود را به این کشور تغییر دهید. و در نهایت با سرعت بسیار خوبی که برای شما ایجاد می‌ شود می‌ توانید محدودیت‌ ها را از بین ببرید. برای آشنایی با این برنامه و روش استفاده از آن کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید.

آموزش برقراری اتصال نامحدود در فیلتر شکن germany vpn

در این فیلتر شکن ۷ نوع سرور آلمانی مختلف وجود دارد که شما کافی است یکی از این سرورها را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید. فرقی ندارد که انتخاب شما کدام سرور است چون تمامی آن ها سرعت یکسانی دارند.
پس از اینکه سرور مورد نظر خود را انتخاب کردید باید چند ثانیه منتظر بمانید تا این برنامه روند اتصال را طی کند. و بتواند اتصال شما را ایجاد کند و همچنین لوکیشن و موقعیت مکانی شما را تغییر دهد.
لازم به ذکر است که چون این vpn رایگان و کاملا نامحدود می‌ باشد شما باید یک تبلیغ کوتاه در این برنامه تماشا کنید. تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از این وی پی ان و خدماتش برخوردار شوید.

با فیلتر شکن germany vpn چه کارهایی می توان انجام داد؟!

۱_ انجام بازی آنلاین

یکی از کارهایی که به سادگی می‌ توانید با استفاده از این وی پی ان انجام دهید، انجام بازی‌ های آنلاین موجود در کشور می‌ باشد. به این صورت که این برنامه با سرور های قدرتمندش به شما کمک می‌ کند تا بتوانید پینگ بسیار پایینی را دریافت کنید. و بازی‌ های موجود در کشور را با سرعت عالی انجام دهید.

۲_ تماشای فیلم

به دلیل نامحدود بودن این برنامه و اینکه محدودیت حجمی ندارد شما می‌ توانید در هر سایت و اپلیکیشنی، فیلم‌ ها و ویدیو های مورد نظر خود را تماشا کنید بدون اینکه اتصال شما قطع شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *