دریافت وی پی ان قوی DR VPN برای واتساپ


دریافت وی پی ان قوی DR VPN برای واتساپ

دانلود فیلتر شکن جدید DR VPN برای اندروید

برای حل مشکل محدودیت های اینترنتی که دسترسی شما به بسیاری از خدمات موجود در اینترنت را غیر ممکن کرده‌ اند. بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن سریع و قدرتمند می باشد.
یکی از برنامه‌ هایی که برای دریافت خدمات وی پی ان می‌ توانید از آن کمک بگیرید فیلتر شکن DR VPN نام دارد. برنامه ای که هم اکنون بر روی دستگاه اندرویدی از طریق گوگل پلی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.
شما می‌ توانید از خدمات نسبتاً به روز این برنامه برای رفع حتی شدید ترین محدودیت‌ ها نیز اقدام کنید. و به کمک خدمات موجود در این vpn از شر محدودیت های اعمال شده بر اینترنت جهانی خلاص شوید.

انتخاب لوکیشن در فیلتر شکن DR VPN با چه روش هایی امکان پذیر است؟!

برای دسترسی به سرور های این برنامه و دریافت بهترین خدمات وی پی ان شما می‌ توانید از دو راه اقدام کنید.
راه اول استفاده از قابلیت اتصال دستی می باشد‌. شما می‌ توانید با مراجعه به لیست سرور های این vpn از میان سرور های موجود گزینه مورد نظر خود را که به آن نیاز دارید انتخاب کنید. و با متصل شدن به آن شرایط را برای خود فراهم کنید.
راه دوم نیز تحت عنوان قابلیت اتصال خودکار شناخته می شود. به کمک این قابلیت شما می‌ توانید تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید.
برای دسترسی به این قابلیت باید حالت اتصال به سرورها بر روی این حالت تنظیم شده باشد. تا پس از ضربه زدن بر روی دکمه اتصال به صورت کاملاً خودکار پس از بررسی های برنامه اتصال شما به بهترین سرور موجود در وی پی ان برقرار شود.

Screenshot image 2

دسترسی به تمام وب سایت های خارجی

شما به کمک این vpn می‌ توانید به اکثر وب سایت های خارجی که دچار فیلترینگ شده‌ اند دسترسی پیدا کنید. قدرت بالای این فیلتر شکن به شما این امکان را می دهد. که حتی شدید ترین محدودیت های اعمال شده بر سایت های محبوب و معروف جهانی را از بین ببرید. و به محتوای موجود در آن بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنید.

مرور رایگان و نامحدود با DR VPN

جهت دریافت خدمات وی پی ان از این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. چرا که سرور های رایگان این ‌vpn به شما این امکان را می دهند به صورت کاملا مجانی از خدمات موجود در این برنامه برخوردار شوید.
همچنین گفتنی است شما نیازی به نگرانی بابت محدودیت استفاده از خدمات این برنامه نخواهید داشت. چرا که شما بدون محدودیت حجمی و زمانی می‌ توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید.

Screenshot image 3

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *