دریافت نسخه اصلی وی پی ان Octohide VPN برای یوتیوب


دریافت نسخه اصلی وی پی ان Octohide VPN برای یوتیوب

نصب فیلتر شکن فعال Octohide VPN با لینک مستقیم

اکثر کاربران ایرانی امروزه به دنبال فیلتر شکن‌ های فعال و قدرتمند می‌ گردند. چون برای دسترسی به اکثر پیام رسان‌ ها و همچنین وب سایت‌ ها باید حتماً یک فیلتر شکن داشته باشند. تا بتوانند وی پی ان مورد نظر خود را نصب کنند. برای اینکه شما بتوانید بهترین وی پی ان را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. ما در اینجا به بررسی ویژگی‌ های فیلتر شکن Octohide VPN می‌ پردازیم. چون یکی از وی پی ان‌ های قوی موجود در گوگل پلی می‌ باشد. که بدون پرداخت هزینه می‌ توانید این وی پی ان را برای خود نصب و از خدمات ایمن و فعال آن به راحتی استفاده کنید.

آموزش اتصال رایگان در فیلتر شکن Octohide VPN

برای برقراری اتصال سریع در این وی پی ان فقط شما کافی است بر روی گزینه اتصال اتوماتیک این برنامه کلیک کنید. البته می‌ توانید وارد لیست سرور های پرسرعت این فیلتر شکن شوید و یکی از کشور های خارجی را برای خود انتخاب کنید.
سرعت این سرورها تقریباً یکسان می‌ باشند فقط باید کشوری را انتخاب کنید که متناسب با آی‌ پی شما باشد. و ممکن است چندین بار نیاز باشد سرور مورد نظرتان را تغییر دهید تا در نهایت بتوانید به کشوری مناسب متصل شوید.

آپدیت برنامه به نسخه vip

به دلیل اینکه گاهی این برنامه نمی‌ تواند اتصال خوبی را برای شما ایجاد کند و این موضوع به خاطر ترافیک زیادی است که بر روی سرورها اعمال می‌ شود. می‌ توانید از سرور های وی آی پی این برنامه استفاده کنید که قیمت مناسبی هم دارند. فقط برای این کار کافی است اکانت خصوصی برای خود ایجاد کنید. سپس نسخه وی آی پی این فیلتر شکن را بخرید و به سادگی از خدمات مختلفش بهره ببرید.

ویژگی های مختلف فیلتر شکن Octohide VPN

تغییر تم برنامه
انتخاب زبان مورد نظر
پشتیبان های فعال
عدم ذخیره داده های خصوصی
انتخاب دی ان اس مورد نظر
ساخت اکانت شخصی
آپدیت vpn به نسخه پرمیوم
افزودن سرور ها به مورد علاقه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *