دریافت ورژن اصلی Plus VPN از گوگل پلی برای بازی


دریافت ورژن اصلی Plus VPN از گوگل پلی برای بازی

دانلود فیلتر شکن قوی Plus VPN برای pc

یکی از بهترین رابطه های کاربری را در بین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما برنامه Plus VPN دارد. که خدمات خوبی را در اختیارتان می‌ گذارد. برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید و با ویژگی‌ های آن آشنا شوید. فقط کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید. تا این برنامه قدرتمند را با حجم بسیار مناسب بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید.

محیط ساده و اتصال راحت

محیطی که این برنامه در اختیار شما گذاشته است بسیار ساده است و اصلاً از گزینه‌ های مختلف و پیچیده استفاده نمی‌ کند. بلکه فقط یک گزینه اصلی وجود دارد که از این طریق می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید. حتی در این برنامه لیست سرور هم وجود ندارد که شما بتوانید به صورت دستی کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

زمان استفاده از هر سرور Plus VPN

بعد از اینکه بر روی گزینه اتصال اتوماتیک این برنامه کلیک کردید مشاهده می‌ کنید که به سرعت اتصال شما برقرار می‌ شود. ولی این برنامه دارای محدودیت زمانی می‌ باشد و شما از هر سرور این فیلتر شکن می‌ توانید دو ساعت استفاده کنید. اما در شرایط خاص می‌ توانید ۶ ساعت این مدت زمان را افزایش دهید. تا بیشتر از سرور دلخواه خود استفاده کنید.

دریافت بهترین پینگ

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد این است که پینگ بسیار مناسبی را در اختیارتان می‌ گذارد. به صورتی که پس از برقراری اتصال می‌ توانید پینگ خود را مشاهده کنید و متوجه شوید که آیا سرور مورد نظر برای انجام بازی‌ های آنلاین مناسب است یا خیر. و اگر دوست نداشتید می‌ توانید به راحتی سرور خود را تغییر دهید.

افزایش امنیت اتصال با Plus VPN

حفاظت از داده‌ های خصوصی و مهم شما جزو اولویت‌ های این فیلتر شکن می‌ باشد. و در هر شرایطی تلاش می‌ کند تا یک اتصال پایدار و خصوصی را برایتان فراهم کند. تا از این طریق هم بتوانید مرور کنید هم از اطلاعات مهم خود محافظت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *