نصب برنامه فعال UltiNet VPN برای اینترنت مخابرات


نصب برنامه فعال UltiNet VPN برای اینترنت مخابرات

دانلود فیلتر شکن UltiNet VPN برا آیفون

شما می‌ توانید برای دسترسی به خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب و در نتیجه اینترنت نامحدود از فیلتر شکن UltiNet VPN کمک بگیرید. برنامه ای که در گوگل پلی قرار گرفته است و می‌ تواند قدرت لازم برای دور زدن بسیاری از محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی شما می‌ توانید در اینترنت بدون هیچگونه مشکل و مزاحمتی به کمک این برنامه گشت و گذار کنید.

اتصال اتوماتیک راحت با UltiNet VPN

شما می‌ توانید برای دریافت اتصال از این vpn از قابلیت اتصال اتوماتیک موجود در آن کمک بگیرید. قابلیتی که به شما این امکان را می دهد مسیر اتصال به سرور ها را برای خود کوتاه‌ تر کنید. چرا که اتصال شما به کمک این قابلیت تنها با یک کلیک صورت می گیرد. برای کمک گرفتن از این قابلیت به منظور متصل شدن به سرور ها باید پس از اینکه حالت اتصال برنامه بر روی این گزینه تنظیم شده بود. بر روی گزینه متصل شدن ضربه بزنید و به صورت کاملاً اتوماتیک به بهترین سرور موجود در این برنامه متصل شوید.

مشاهده فعالیت های روزمره

قابلیتی در این فیلتر شکن قرار داده شده است که به شما این امکان را می دهد فعالیت‌ هایی که هنگام استفاده از این برنامه داشته‌ اید را مشاهده کنید. به طور کلی مزیت این قابلیت این است که شما با مشاهده این فعالیت‌ ها می‌ توانید مرور خود در اینترنت را مدیریت کنید.

اتصال با انواع وای فای ها

یکی از مهم ترین امتیازاتی که این وی پی ان در اختیار شما قرار می دهد این است که با انواع وای فای‌ ها می‌ توانید به سرور های آن متصل شوید. پس امکان دسترسی به سرور ها در انواع حالت‌ ها برای شما امکان‌ پذیر خواهد بود مزیتی که بسیار کاربردی و مهم می باشد.

رمزگذاری داده ها در UltiNet VPN

در این وی پی ان امنیت شما برای سازندگان این فیلتر شکن بسیار پر اهمیت می باشد. به همین دلیل انواع پروتکل های امنیتی برای افزایش امنیت شما در نظر گرفته شده است. همچنین داده های شما هنگام اتصال به سرور های این برنامه هنگام انتقال رمزگذاری می شوند. با رمزگذاری شدن داده‌ ها هنگام انتقال اتصالی مطمئن‌ تر برای شما صورت می گیرد که به شما این امکان را می دهد با خیالی راحت‌ تر در اینترنت گشت و گذار کنید. ضمن اینکه آسیب پذیری در برابر حملات سایبری کمتر می شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *