دلیل وصل نشدن فیلتر شکن با نت گوشی


دلیل وصل نشدن فیلتر شکن با نت گوشی

علت عدم اتصال وی پی ان با ایرانسل

یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از خدمات فیلتر شکن دارند عدم برقراری اتصال به سرور های فیلتر شکن‌ های مختلف می‌ باشد. این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی این مشکل‌ ها می‌‌ پردازیم. تا شما بتوانید با حل مشکلات موجود یک انتخاب مناسب را داشته باشید. و بتوانید همیشه از اتصال لازم برای دسترسی به اینترنت نامحدود برخوردار باشید.

۱- ضعیف بودن سرور های فیلتر شکن

عمده‌ ترین دلیلی که برای این مشکل وجود دارد ضعیف بودن سرور های بسیاری از وی پی ان ها است. و سرور هایی که در اختیار شما قرار می دهند از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند.
به همین دلیل اتصال لازم برای شما ایجاد نمی‌ شود و شما می‌ توانید با انتخاب یک vpn که از سرور های مناسب برخوردار است. این مشکل را برای همیشه حل کنید.

دلیل وصل نشدن فیلتر شکن با نت گوشی - دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

۲- شلوغی سرور های وی پی ان

گاهی اوقات کیفیت سرورها بسیار مناسب است اما به دلیل شلوغی بیش از حد سرورها اتصال لازم برای شما شکل نمی‌ گیرد. شما می‌ توانید برای حل این مشکل نسخه پریمیوم را خریداری کنید. در این صورت می‌ توانید از سرور های اختصاصی که تعداد کاربران محدودی از آن استفاده می‌ کنند برخوردار شوید و از اتصال مناسب بهره‌مند شوید.

۳- عدم سازگاری اینترنت مصرفی با فیلتر شکن

گاهی اوقات نیز ممکن است فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنید بسیار با کیفیت باشد. و سرورها نیز برای دسترسی به خدمات مختلف اتصال لازم را برای سایر کاربران برقرار کنند. اما اتصالی برای شما شکل نگیرد.
دلیل این موضوع این است که اینترنتی که شما از آن استفاده می‌ کنید با سرورها و پروتکل مصرفی وی پی ان سازگاری ندارد. در اینجا تنها چاره‌ای که دارید این است که از فیلتر شکنی استفاده کنید که با اینترنت مورد استفاده شما سازگاری داشته باشد.

همچنین گفتنی است اگر از فیلتر شکنی استفاده کنید که از پروتکل‌ های وی پی ان مختلفی استفاده می‌ کند. احتمال اتصال با انواع اینترنت‌ ها به آن vpn وجود خواهد داشت.

Adam | Developer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *