دانلود vpn کم حجم و سریع combo VPN برای یوتیوب


دانلود vpn کم حجم و سریع combo VPN برای یوتیوب

دانلود وی پی ان فعال combo VPN برای شیائومی

برای اینکه بتوانید راحت‌تر در کشور مرور کنید و هر نوع فعالیتی را به راحتی انجام دهید. شما ابتدا باید یک فیلتر شکن قدرتمند را برای خود پیدا کنید و آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. در این شرایط است که می‌ توانید محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید و به هر نوع اپلیکیشنی که می‌ خواهید دسترسی پیدا کنید. وی پی انی که می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم برنامه combo VPN نام دارد. که جزو فیلتر شکن‌ های با کیفیت در کشور ما می‌ باشد. که می‌ توانید از طریق گوگل پلی این برنامه را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.

تنها سرور های فیلتر شکن combo VPN

آمریکا
سنگاپور
هلند

در این برنامه فقط همین سه سرور خارجی وجود دارد که شما می‌ توانید به صورت دستی و خودکار به این سرور های فعال متصل شوید. فقط کافی است که کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. پس از آن باید منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود.
به دلیل اینکه تعداد سرور های این برنامه کم می‌ باشد ممکن است گاهی اتصال شما دیر برقرار شود. که این موضوع می‌ تواند برای خیلی از کاربران موجود در کشور خوشایند نباشد. چون دوست دارند سریع اتصال خود را با نصب یک وی پی ان ایجاد کنند.

سرور مخصوص بازی آنلاین

یکی از ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد این است که دارای سرور مخصوص انجام بازی‌ های آنلاین می‌ باشد. یعنی شما اگر می‌ خواهید بازی کنید بهتر است که به سرور مخصوص بازی متصل شوید. در این شرایط پینگ و سرعت بسیار مناسبی برای شما به وجود می‌آید. که راحت‌تر می‌ توانید هر نوع بازی آنلاین در کشور خود را انجام دهید.

به صورت کلی این برنامه فیلتر شکنی می‌‌ باشد که برای انجام کارهای روزمره برای شما مناسب است. اما اگر بخواهید کارهای مهم را با استفاده از این برنامه انجام دهید. این فیلتر شکن زیاد گزینه خوبی نمی‌ باشد. چون نمی‌ تواند سرعت خیلی بالایی را برایتان فراهم کند. اما البته در آپدیت‌ های جدید این برنامه مشکلاتش در حال بهبود است. که شما می‌ توانید راحت‌تر از این فیلتر شکن استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *