چگونگی استفاده از vpn ایمن Vixen VPN در pc قدیمی


چگونگی استفاده از vpn ایمن Vixen VPN در pc قدیمی

دانلود فیلتر شکن سریع Vixen VPN برای آیفون

از جمله وی‌ پی‌ ان‌ های فعال و رایگان که با اطمینان خاطر می‌ توانید آن را بر روی گوشی‌‌ های اندرویدی خود مانند سامسونگ و شیائومی نصب کنید. می‌ توانیم به فیلتر‌شکن Vixen VPN اشاره کنیم. این برنامه با وجود رایگان بودن خدمات خوبی را در اختیار ما می‌ گذارد که مهم ترین آن ها سرور های پرسرعت و امنیت بالا است.

تنها روش اتصال به فیلتر شکن

این فیلتر شکن یک برنامه قدرتمند و سریع در کشور ما می باشد که شما فقط با استفاده از گزینه اتصال خودکار می‌ توانید به برنامه Vixen VPN متصل شوید. چون ورود به لیست سرور های این vpn امکان‌ پذیر نیست. و فقط با کلیک بر روی گزینه اتوماتیک این برنامه باید منتظر بمانید تا این فیلتر شکن یکی از پرسرعت‌ ترین سرورها را برای شما انتخاب کند.
مزیت این گزینه این است که خود برنامه متناسب با موقعیت مکانی شما و همچنین اینترنتتان یکی از بهترین سرورها را برایتان انتخاب می‌ کند.

مدت زمان اتصال به Vixen VPN

به دلیل اینکه این برنامه رایگان می‌ باشد محدودیت در زمان اتصال به آن داریم. به گونه‌ای که مدت زمانی که می‌ توانیم از هر سرور این vpn استفاده کنیم نیم ساعت است. که این مدت زمان برای تماشای فیلم و انجام بازی بسیار کم است. که در این شرایط می‌ توانیم با تماشای یک ویدیو کوتاه یک ساعت به مدت زمان اتصال خود بیفزاییم.

انجام فعالیت های زیر با Vixen VPN

پس از اینکه مدت زمان اتصال خود را افزایش دادیم به راحتی می‌ توانیم به انجام بازی‌ های آنلاین موجود در کشور خود مانند پابجی و کالاف بپردازیم.
همچنین ورود به تمام اپلیکیشن‌ های تماشای فیلم مانند یوتیوب و نتفلیکس با استفاده از این برنامه آسان می‌ شود.
در ادامه هم لازم به ذکر است که شما با متصل شدن به سرور های قدرتمند این برنامه می‌ توانید وارد هر نوع اپلیکیشن و پیام رسانی که می‌ خواهید بشوید. و محدودیت موجود در آن ها را به راحتی دور بزنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *