دانلود وی پی ان ژاپنی VPN Gate برای اینستاگرام


دانلود وی پی ان ژاپنی VPN Gate برای اینستاگرام

نصب سریع VPN Gate برای آیفون قدیمی

رفع مشکل محدودیت های اینترنتی به یکی از چالش‌ های بزرگ کاربران تبدیل شده است. چرا که بدون رفع این مشکل امکان دسترسی به بسیاری از خدمات موجود در اینترنت وجود ندارد. شما برای حل این مشکل نیاز به یک ابزاری دارید که کیفیت بالایی داشته باشد. و بتواند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهد. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ تواند بخشی از مشکلات شما را حل کند فیلتر شکن VPN Gate نام دارد.

در فیلتر شکن VPN Gate چه سرور هایی وجود دارد؟!

سرور هایی که در این برنامه وجود دارند از پراکندگی بسیار مناسبی برخوردار می باشند. به گونه ای که در کشور های مختلف دنیا این برنامه دارای سرور می باشد. پراکندگی مناسب این vpn به شما این امکان را می دهد راحت‌ تر بتوانید اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای خود فراهم کنید. برای مثال این برنامه در کشور های ژاپن، کره جنوبی، اسپانیا، کلمبیا، آمریکا و سایر نقاط جهان دارای سرور است.

Screenshot image 1

افزایش سرعت و‌ کاهش پینگ قطعی

کیفیت سرور های این برنامه به شما این امکان را می دهد که سرعت اتصال خود را افزایش دهید. بیشتر شدن سرعت اتصال موجب می شود که پینگ اتصال شما تا حد مناسبی کاهش پیدا کند. در نتیجه اتصالی که ایجاد می شود برای انجام فعالیت‌ های مختلفی مانند انجام بازی های آنلاین نیز قابل استفاده خواهد بود.
البته باید به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از اوقات سرور های این vpn به دلیل شلوغی یا سایر موارد از دسترس خارج می شوند و نمی توانند شرایط بهینه را برای شما فراهم کنند.

Screenshot image 2

برنامه های گوشی خود را فیلتر کنید:

شما می‌ توانید برنامه های گوشی خود را فیلتر کنید. تا هر کدام که خدمات وی پی ان نیاز دارند از محتوای این برنامه برخوردار شوند. تا بتوانید بدون نیاز به خاموش روشن کردن مداوم vpn، از برنامه های فیلتر شده و غیر فیلتر شده استفاده کنید.

سپر حفاظتی در فیلتر شکن VPN Gate

در این فیلتر شکن از اقدامات امنیتی مختلفی استفاده شده است، تا یک سپر حفاظتی برای شما به ارمغان بیاید. تا از شما در برابر خطرات احتمالی هنگام انجام فعالیت های اینترنتی محافظت کند. پروتکل های امنیتی که این vpn برای شما در نظر گرفته است. باعث کاهش آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی می‌ شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *