دانلود vpn قدرتمند Dart VPN Lite برای ورود به تلگرام


دانلود vpn قدرتمند Dart VPN Lite برای ورود به تلگرام

نصب فیلتر شکن جدید Dart VPN Lite بدون قطعی

یکی از ابزار های اینترنتی که خدمات وی پی ان را در اختیار شما قرار می دهد فیلتر شکن Dart VPN Lite نام دارد. برنامه ای که قادر است انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرد و دسترسی نامحدود به خدمات موجود در اینترنت را برای شما فراهم کند. شما می‌ توانید برای دریافت این vpn از طریق گوگل پلی اقدام کنید و آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود بدون هیچگونه مشکلی نصب کنید.

استفاده از قابلیت اتصال خودکار سریع

برای راحتی کاربران این برنامه قابلیت اتصال خودکار سریع را در نظر گرفته است. به گونه ای که شما به کمک آن می‌ توانید تنها با یک کلیک در چند ثانیه به سریع‌ ترین سرور موجود در این vpn متصل شوید. این قابلیت مسیر اتصال شما به سرور ها را تا حد بسیار زیادی کوتاه می‌ کند. و به شما این امکان را می دهد که بتوانید در مدت زمانی کوتاه تر اتصال خود را برای دور زدن محدودیت‌ ها برقرار کنید.

Screenshot image 2

سرور های فعال Dart VPN Lite در کشور های خارجی

سرور های این برنامه در کشور های مختلف پراکنده شده‌ اند. همین موضوع باعث می شود یک پوشش جهانی مناسب برای شما شکل بگیرد که به شما این امکان را بدهد راحت‌ تر در نقاط مختلف به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنید. چرا که می‌ توانید در هر کجا که باشید به سرور نزدیک خود متصل شوید و از اتصال با کیفیت‌ تری برخوردار باشید. گفتنی است این سرور ها عموما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

Screenshot image 3

روش های ارتباط با پشتیبان ها:

۱_ از طریق تلگرام
۲_ از طریق ارسال پیام با ایمیل

در برنامه Dart VPN Lite پشتیبانی مناسب برای شما قرار گرفته است. که وقتی دچار مشکل شدید می‌ توانید به آن ها پیام دهید. و مشکل به وجود آمده را در میان بگذارید تا در سریع‌ ترین زمان ممکن جواب را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *