نصب نسخه جدید Orange VPN با لینک مستقیم + نامحدود


نصب نسخه جدید Orange VPN با لینک مستقیم + نامحدود

دانلود وی پی ان Orange VPN برای کامپیوتر

یکی از جالب‌ ترین رابط‌ های کاربری را در بین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما برنامه Orange VPN دارد. و در کنار این محیط ساده و جذاب این وی پی ان می‌ تواند سرعت خوبی را برای ما فراهم کند. به گونه‌ای که وقتی ما این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنیم. در ابتدا جذب محیط کاربری جالب این فیلتر شکن می‌ شویم. سپس می‌ توانیم با اتصال به سرور های این برنامه یک اتصال قدرتمند و ناشناس را برای خود ایجاد کنیم. تا از این طریق بتوانیم بر تمام محدودیت‌ های کشور خود غلبه کنیم.

روش های انتخاب سرور در فیلتر شکن Orange

در این فیلتر شکن آنقدر سرور های پرسرعت، جدید و قدرتمند وجود دارد. که شما با خیال راحت می‌ توانید هر کدام از این سرور های خارجی را برای خود انتخاب کنید.
روش‌ های مختلفی برای استفاده از این برنامه وجود دارد. که ساده‌ ترین روش استفاده از گزینه اتصال اتوماتیک این برنامه می‌ باشد. به گونه‌ای که وقتی بر روی گزینه آن کلیک کنید. در یک چشم به هم زدن اتصال شما ایجاد می‌ شود.
همچنین می‌ توانید وارد لیست سرور های پر تعداد این برنامه شوید و هر کدام از کشور های خارجی را که می‌ خواهید برای خود انتخاب کنید. تا بتوانید آدرس آی‌ پی خود را به آن کشور تغییر دهید.

با فیلتر شکن Orange VPN چه کارهایی می توان انجام داد؟!

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره شد وقتی شما اتصالتان به برنامه Orange VPN ایجاد شود. می‌ توانید تمام محدودیت‌ های موجود در کشورتان را به راحتی انجام دهید. به صورت کلی ورود به تمام وب سایت‌ های خارجی برای شما آسان می‌ شود. علاوه بر آن به سادگی می‌ توانید محدودیت موجود در پیام رسان‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام را از بین ببرید. و از خدمات آن ها بدون کوچک ترین مشکلی استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *