دانلود فیلتر شکن کاربردی Happy VPN برای شبکه اجتماعی


دانلود فیلتر شکن کاربردی Happy VPN برای شبکه اجتماعی

نصب برنامه Happy VPN برای ویندوز رایگان

برای دریافت بسیاری از خدمات موجود در اینترنت کاربران دچار مشکل می باشند. دلیل این مشکل فیلترینگ یا همان محدودیت های اینترنتی است. که بر آن خدمات اعمال شده است.
برای حل این مشکل و رفع انواع محدودیت های اینترنتی شما می‌ توانید از فیلتر شکن های مختلف استفاده کنید. یکی از هزاران فیلتر شکن متعدد موجود در بازار فیلتر شکن Happy VPN می باشد. برنامه ای که خدمات وی پی ان آن کیفیتی مناسب دارد. به گونه ای که بسیاری از محدودیت‌ ها به کمک این فیلتر شکن از بین خواهند رفت.

در مورد رابط کاربری این برنامه باید گفت به دلیل طراحی بسیار ساده امکان استفاده از خدمات موجود در این برنامه برای کاربران بسیار ساده و راحت است. به طور کلی رابط کاربری این برنامه در عین ساده بودن بسیار جذاب و کاربردی می باشد. به گونه ای که حتی این امکان در اختیار شما قرار دارد که بتوانید با تنها یک کلیک به سرور های موجود در این vpn متصل شوید.

اتصال راحت به Happy VPN

همانطور که گفته شد رابط کاربری این برنامه مناسب می باشد. بنابراین برای اتصال به سرور های این برنامه کاری بسیار ساده در پیش خواهید داشت. به گونه ای که یا می‌ توانید از طریق اتصال خودکار تنها با یک کلیک به سرور ها به صورت کاملاً اتوماتیک متصل شوید. یا می‌ توانید از طریق قابلیت اتصال دستی با مراجعه به لیست سرور های موجود از میان سرور ها یکی را به دلخواه انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

Screenshot image 3

Screenshot image 2

سرور های فعال

در این برنامه سرور های بسیار با کیفیتی قرار گرفته است. به گونه ای که اتصال به هر کدام یک از آن ها می‌ تواند شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای شما فراهم کند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که هنگام اتصال به سرور ها باید در نظر داشته باشید که اینترنت مورد استفاده شما با سرورها سازگاری داشته باشد.

افزایش درجه ایمنی با Happy VPN

با توجه به این نکته که این برنامه از خدمات امنیتی بسیار با کیفیتی استفاده می‌ کند. هنگام برقراری اتصال توسط این برنامه شما می‌ توانید با خیال راحت در اینترنت گشت و گذار کنید. بدون اینکه ترس از آسیب رسیدن به امنیت سایبری خود را داشته باشید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *