آموزش نصب برنامه محبوب biubiuVPN برای بازی


آموزش نصب برنامه محبوب biubiuVPN برای بازی

دانلود biubiuVPN نسخه آپدیت شده رایگان

فیلتر شکن biubiuVPN یکی از برنامه‌ های محبوب و رایگان در کشور ما می‌ باشد. که بدون شک قطعاً اسم این برنامه را یک بار شنیده‌اید. اما اگر هنوز از این فیلتر شکن استفاده نکرده‌اید، بهتر است تا آخر این پست همراه ما باشید. چون ویژگی‌ های عالی این برنامه و همچنین آموزش استفاده از آن را برای شما قرار می‌ دهیم. تا بتوانید از این برنامه فعال استفاده کنید.

راحت ترین روش برای اتصال به فیلتر شکن biubiuVPN

راحت‌ ترین روش برای استفاده از این برنامه بر خلاف فیلتر شکن‌ های دیگر که اتصال خودکار می‌ باشد. در این برنامه اتصال به صورت دستی است. و شما باید وارد لیست سرور های نامحدود این برنامه شوید. که در هر کشوری دارای چندین سرور فعال می‌ باشد. که بیشترین تعداد را کشور آلمان و آمریکا در بر گرفته است. تا بتوانید با انتخاب یکی از آن ها به راحتی محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
بنابراین فقط کافی است با مقایسه پینگ و سرعت یکی از این سرور های فعال را برای خود انتخاب کنید و اتصالتان را به راحتی ایجاد کنید.

گزینه های فرعی فیلتر شکن biubiuVPN

پشتیبانی فعال:

یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد پشتیبانی فعال و پاسخگو است. که در صورت بروز مشکل و یا عدم اتصال شما می‌ توانید با پشتیبان‌ های فعال این برنامه به راحتی ارتباط برقرار کنید.

تغییر زبان:

علاوه بر آن چون این فیلتر شکن جهانی می‌ باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. در سرتاسر کشور زبان‌ های مختلف را برای شما قرار داده است. تا هر کاربری با هر زبانی بتواند از این برنامه استفاده کند و محدودیت‌ ها را به راحتی دور بزند.

اتصال با انواع سیستم ها:

در آخر هم گزینه عالی که این برنامه دارد و لازم است که برای شما بازگو کنیم. این است که این فیلتر شکن با انواع سیستم‌ ها قابلیت اتصال دارد. یعنی شما می‌ توانید هم با گوشی همراه و هم کامپیوترتان از این فیلتر شکن استفاده کنید. و به سرور های قدرتمند و جهانی آن متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *