راه اندازی رایگان vpn دبی JustClick VPN برای اندروید


راه اندازی رایگان vpn دبی JustClick VPN برای اندروید

نحوه اتصال به JustClick VPN در کامپیوتر

اگر هنوز نتوانسته‌اید فیلتر شکن مناسب خود را پیدا کنید و به دنبال یک وی‌ پی‌ ان قدرتمند می گردید. می‌ توانید فیلتر شکن JustClick VPN را برای خود نصب کنید. چون یکی از جدید ترین و پرقدرت‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در گوگل پلی و در کشور ایران می‌ باشد. که با نصب این برنامه بر روی گوشی‌ های همراه خود دیگر هیچ سانسوری برای شما تعریف شده نخواهد بود.

لیست نامحدود سرور های JustClick VPN

سرور های این فیلتر شکن آنقدر پرسرعت و فعال هستند که وقتی شما این برنامه را برای خود نصب می‌ کنید. دیگر دوست ندارید از فیلتر شکن‌ های دیگر استفاده کنید. به گونه‌ای که وقتی بر روی یک سرور این برنامه کلیک کنید، در عرض یک ثانیه اتصال قدرت و نامحدود شما ایجاد می‌ شود. پس از اینکه سرعت اتصال خود را چک کردید می‌ توانید بدون هیچ قطعی در کشور و در سایت‌ ها مرور کنید.

خدمات پرمیوم باکیفیت

بهترین ویژگی که این فیلتر شکن دارد همانطور که در بالا آن اشاره شد، سرور های با کیفیتش می‌ باشد. که به جز سرور های رایگان، این برنامه سرور های پرمیوم هم دارد. که در ۴ دسته‌ بندی مختلف یا ۴ اکانت پرسرعت قرار دارند. که شما می‌ توانید یکی از آن ها را خریداری کنید.
با خریداری کردن این اکانت‌ ها شما به لیستی از سرور های نامحدود و پرسرعت دسترسی پیدا می‌ کنید. که می‌ توانید حتی قوی‌ ترین محدودیت‌ ها را هم از بین ببرید.

ویژگی سرور های vip :

سرور های پرسرعت تر
امنیت بسیار بالا
حفظ هویت آنلاین
عدم نمایش تبلیغات
پشتیبانی ۲۴ ساعته
مرور نامحدود
رفع سانسور تمام خدمات

جلوگیری از شناسایی شدن

در کنار تمام ویژگی‌ های بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد وقتی شما به آن متصل می‌ شوید. و با استفاده از آن خدمات دلخواه خود را رفع سانسور می‌ کنید. تمام فعالیت‌ هایتان ناشناس باقی می‌ ماند و این فیلتر شکن باعث می‌ شود که از شناسایی شدن اطلاعات شما جلوگیری شود. یعنی به راحتی می‌ توانید هر فعالیتی را در سراسر جهان انجام دهید. بدون اینکه کسی متوجه شود شما در حال انجام چه کاری هستید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *