دانلود وی پی ان پرسرعت و نامحدود Solu VPN برای گوشی


دانلود وی پی ان پرسرعت و نامحدود Solu VPN برای گوشی

نصب فیلتر شکن فعال Solu VPN از گوگل پلی

یکی از وی پی ان‌ های بسیار کاربردی که می‌ توانید بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود از طریق گوگل پلی نصب کنید، وی پی ان Solu VPN می‌ باشد. که این برنامه تقریباً جدید است و با توجه به نیاز شدید کاربران سرور های بسیار فعالی را در خود جای داده است. که شما با استفاده از آن ها به سادگی می‌ توانید سانسورها را از بین ببرید.

سرور آلمانی فعال

تنها سروری که در این برنامه وجود دارد در کشور آلمان می‌ باشد که از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. و شما یا می‌ توانید به صورت دستی یا خودکار اتصال خود را به این سرور های آلمانی فعال ایجاد کنید. تا از این طریق محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

نحوه برقراری اتصال در Solu VPN

همانطور که گفته شد این برنامه فقط دارای سرور های آلمانی می‌ باشد. که پس از انتخاب سرور مورد نظر خود شما کافی است منتظر بمانید تا این برنامه اتصالتان را برقرار کند. به صورت کلی چون این برنامه از محیط بسیار ساده استفاده می‌ کند. کار کردن با آن راحت است ولی شما در صورت نیاز می‌ توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید تا راحت‌تر بتوانید از این vpn استفاده کنید.

اتصال نامحدود

نکته بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که هیچگونه محدودیتی ندارد. و شما می‌ توانید بدون هیچ قطعی اتصالی و بدون محدودیت‌ های مختلف از این برنامه استفاده کنید. و فعالیت‌ های دلخواه خود را به راحتی انجام دهید.

کاهش پینگ در Solu VPN

علاوه بر آن ویژگی خوبی که سرور های این برنامه دارد این است که پینگ شما را تا حد مناسب کاهش می‌ دهد. و این کاهش پینگ باعث می‌ شود که شما بتوانید انواع بازی‌ های آنلاین موجود در کشور خود را انجام دهید بدون اینکه بازی شما دچار اختلال شود.

با توجه به ویژگی‌ های گفته شده شما می‌ توانید با خیال راحت این وی پی ان را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. چون از ویژگی و خدمات عالی استفاده می‌ کند که با استفاده از آن، از فیلتر شکن‌ های دیگر بی‌نیاز می‌ شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *