دانلود رایگان vpn مخصوص فیلم NetVest VPN


دانلود رایگان vpn مخصوص فیلم NetVest VPN

نصب فیلتر شکن NetVest VPN برای کامپیوتر

به دلیل اینکه محدودیت ها زیاد شدند، انواع مختلفی از فیلتر شکن وارد کشور ما شدند. که هر کدام از آن ها می‌ توانند خدمات خاصی را در اختیار ما بگذارند. به گونه‌ای که برخی از آن ها به صورت رایگان و برخی دیگر به صورت پولی در کشور وجود دارند. که می‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم وی پی ان NetVest VPN نام دارد. که این برنامه متفاوت‌تر از فیلتر شکن‌ های دیگر است که در ادامه به این موضوع می‌ پردازیم.

ورود با اکانت گوگل

برای اینکه بتوانید از این فیلتر شکن استفاده کنید و وارد آن شوید ابتدا باید با حساب گوگل خود وارد این برنامه شوید. تا بتوانید از خدمات عالی آن استفاده کنید. که این موضوع هم باعث می‌ شود شما بتوانید از اکانت پریموم این vpn استفاده کنید و همچنین امنیت شما تضمین می‌ شود.

دارای سرور در تمام قاره ها

مهم ترین خصوصیتی که این برنامه دارد سرور های پرسرعت و فعالش می‌ باشد. که می‌توان گفت در تمام قاره‌ها وجود دارد و شما می‌ توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. فقط باید مشخص کنید که می‌ خواهید به چه سروری متصل شوید .تعداد بالای این سرورها باعث شده است که اتصال پایداری برای شما برقرار شود.

 

خرید سکه در NetVest VPN

تنها نکته متفاوتی که این برنامه دارد این است که شما نمی‌ توانید به صورت رایگان از این سرورها استفاده کنید. بلکه باید حتماً در قبال آن ها هزینه پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه باید در این برنامه سکه دریافت کنید که یا می‌ توانید این سکه‌ ها را به صورت پولی بخرید. یا کم کم به صورت رایگان دریافت کنید تا بتوانید به سرور مورد نظر خود متصل شوید.

دسترسی به تمام پیام رسان ها

وقتی با استفاده از دریافت سکه توانستید سرور های این برنامه را خریداری کنید. اتصال پایداری برای شما ایجاد می‌ شود که در این صورت می‌ توانید به تمام پیام رسان‌ های موجود در کشور خود به راحتی دسترسی پیدا کنید. و سانسور موجود در آن ها را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *