نصب وی پی ان VPN Nigeria برای ios همراه اول


نصب وی پی ان VPN Nigeria برای ios همراه اول

دانلود فیلتر شکن قوی VPN Nigeria برای اندروید

یکی از وی‌ پی‌ ان‌ هایی که شما می‌ توانید برای دسترسی به اینترنت جهانی از آن کمک بگیرید، فیلتر شکن VPN Nigeria نام دارد. برنامه ای که قادر است انواع محدودیت های اینترنتی را از سر راه شما کنار بگذارد و امکان دسترسی نامحدود به اینترنت جهانی را در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است امتیاز دریافتی این برنامه در گوگل پلی ۳.۹ می باشد. امتیازی که نشان دهنده کیفیت معمولی این برنامه است.

سرور های پرتعداد در نیجریه

همانطور که از اسم این برنامه پیداست، سرور های موجود در این برنامه بیشتر در کشور نیجریه موجود هستند. شما می‌ توانید با مراجعه به لیست بلند بالای سرور های این برنامه از میان سرور ها به صورت دستی، سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید. تا از اتصال لازم برای دور زدن شدید ترین محدودیت های موجود در اینترنت نیز برخوردار شوید.

Screenshot image 2

دسترسی به سرور های پرمیوم

خدمات این vpn به صورت پیش فرض رایگان می باشد و شما برای استفاده از آن ها نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. اما اگر به دنبال کیفیت بالاتر سرورها و همچنین دسترسی به تمامی ظرفیت این برنامه هستید. باید نسخه پریمیوم برنامه را خریداری کنید. تا امکان دسترسی به سرور های اختصاصی و پریمیوم این برنامه را داشته باشید.

سرور های موجود در نسخه پریمیوم قدرت و سرعت فوق العاده بالاتری را نسبت به نسخه رایگان دارا هستند. ‌پس سرعت مناسب‌ تری برای دسترسی راحت‌ تر به خدمات فیلتر شده در اختیار شما قرار می دهند.

Screenshot image 4

پشتیبانی VPN Nigeria از دو پروتکل پر طرفدار

در این برنامه از دو پروتکل وی پی ان UDP و TCP استفاده می‌ شود. پروتکل‌ هایی که در میان کاربران محبوبیت بیشتری دارند و همین موضوع باعث شده است که استفاده از این فیلتر شکن برای کاربران مختلف مناسب شود. چرا که هرچه پروتکل های موجود در یک فیلتر شکن بیشتر باشد سازگاری آن با انواع اینترنت‌ ها بیشتر خواهد بود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *