چگونگی اتصال به Lion VPN Pro در گوشی اندروید جدید


چگونگی اتصال به Lion VPN Pro در گوشی اندروید جدید

نصب برنامه Lion VPN نسخه پرمیوم قوی

اگر از اپلیکیشن‌ های خارجی استفاده می‌ کنید و دوست ندارید محدودیتی بر آن ها اعمال شود و محیطی نا ایمن برایتان فراهم شود. فقط کافی است که فیلتر شکن Lion VPN Pro را برای خود نصب کنید. چون این برنامه کاملاً جدید می‌ باشد و متناسب با شرایط روز کشور و محدودیت‌ های جدید وارد بازار شده است.
بنابراین وقتی این برنامه را برای خود نصب کنید به سادگی می‌ توانید محدودیت موجود در اپلیکیشن‌ ها را به راحتی از بین ببرید. و از شرایطی ایمن و پرسرعت لذت ببرید.

سرور های فعال و قدرتمند

لیست سرور های قدرتمند و فعال این برنامه باعث شده است که شما بتوانید با استفاده از آن ها تمامی سانسورها را از بین ببرید. به گونه‌ای که فقط کافی است از طریق روش اتصال خودکار یا دستی به این سرورها متصل شوید. و پس از اینکه اتصال خود را برقرار کردید این برنامه آی پی شما را تغییر می‌ دهد. در این شرایط هم محیطی ایمن برای شما فراهم می‌ شود. هم باعث می‌ شود که بتوانید تمام محدودیت‌ ها را به سادگی از بین ببرید.

ویژگی سرور های Lion VPN Pro

قابلیت حذف و ادیت سرورها
نمایش تعداد افراد متصل شده
مشخص شدن کشور سرور
مدت زمان اتصال به آن
نمایش سرعت و پینگ دقیق هر سرور
قابلیت اتصال با انواع گوشی‌ ها و حتی کامپیوتر

اکانت vip

برای اینکه نیاز کاربران به طور کامل برطرف شود این فیلتر شکن دارای اکانت وی‌ آی‌ پی‌ هم می‌ باشد. اما سرور های رایگان این برنامه به خوبی می‌ توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. ولی اگر دوست داشتید می‌ توانید اکانت وی‌ آی‌ پی این برنامه را خریداری کنید. تا مروری با کیفیت‌تر و سریع‌تر را در کشور تجربه کنید.

خدمات متنوع در Lion VPN Pro

فعال کردن نوتیفیکیشن
انتخاب زبان مورد نظر
سیو کردن باتری گوشی
اشتراک گذاری برنامه
ثبت نظر در گوگل پلی
اتصال با انواع اینترنت‌ ها
کاهش مصرف اینترنت
گزینه دارک مود و لایت مود
گزینه فیلتر کردن برنامه‌ های گوشی
دارای تونل‌ های رمزگذاری شده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *