نصب vpn رایگان Big VPN برای پیام رسان تلگرام نامحدود


نصب vpn رایگان Big VPN برای پیام رسان تلگرام نامحدود

دانلود وی پی ان قوی Big VPN برای کامپیوتر

اکثر فیلتر شکن‌ هایی که در کشور ما وجود دارند فقط یک نوع خدمات را ارائه می‌ کنند. که آن هم یا خدمات پولی و یا خدمات رایگان است. اما فیلتر شکن Big VPN که می‌ خواهیم در اینجا به معرفی آن بپردازیم. دارای هر دو خدمات رایگان و پرمیوم می‌ باشد. که یعنی اگر آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید. به صورت یکجا هم می‌ توانید از سرور های پولی و هم از سرور های رایگان آن استفاده کنید. بنابراین این فیلتر شکن یک برنامه کامل می‌ باشد که از این طریق می‌ توانید سانسور های کشور خود را به راحتی و بدون ردیابی شدن اطلاعات از بین ببرید.

لیست سرور های برنامه Big VPN

رایگان:

این برنامه همانند دیگر فیلتر شکن‌ های موجود در کشور دارای نسخه رایگان می‌ باشد. فقط تنها فرق آن این است که فقط دارای یک سرور رایگان در کشور آلمان می‌‌ باشد. که تمامی کاربران می‌ توانند از این سرور استفاده کنند. که البته سرعت و اتصال خوبی را هم برای شما ایجاد می‌ کند. و پس از اینکه با آن متصل شدید می‌ توانید به صورت نامحدود فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهید. چون این برنامه هیچگونه محدودیتی ندارد.

وی آی پی:

علاوه بر سرور آلمانی رایگان، این فیلتر شکن دارای دو سرور وی آی پی در کشور های آمریکا و هلند هم می‌ باشد. که اگر دوست دارید محدودیت‌ های شدید را از بین ببرید و همچنین از سرور های اختصاصی خود استفاده کنید. می‌ توانید این سرور های vip را خریداری کنید.
البته اگر یک فیلم کوتاه تماشا کنید می‌ توانید به مدت محدود از این سرورها نیز استفاده کنید. ولی پس از مدتی اتصال شما قطع می‌ شود که بهترین راه خریداری کردن این سرور های قدرتمند است.

زبان های موجود در Big VPN

عربی
انگلیسی
فرانسه
اردو
فارسی
‌ترکی
ایتالیایی
چینی

ارتباط با پشتیبان ها

در این فیلتر شکن یک گزینه وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید می‌ توانید از طریق ایمیل با پشتیبان‌ های این برنامه به راحتی در ارتباط باشید. و مشکلات به وجود آمده را به راحتی حل کنید. اگر سوالی هم درباره اکانت پریموم داشتید این پشتیبان‌ ها به راحتی جوابگوی شما هستند.

خدمات عالی در نسخه پرمیوم

اتصال سریع
بدون تبلیغات
سرور های قدرتمند
اتصال تا شش دستگاه
پنج اکانت مختلف
امنیت بسیار بالا

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *