نصب vpn فعال Mood VPN آموزش اتصال خودکار


نصب vpn فعال Mood VPN آموزش اتصال خودکار

دانلود مود وی پی ان برای ویندوز نسخه آپدیت شده

اگر هدف شما نصب فیلتر شکنی پایدار و فعال در کشور می‌‌باشد، قطعاً پیشنهاد ما به شما وی پی ان Mood VPN خواهد بود. این برنامه با سرور های پرسرعتی که دارد این قابلیت را برای شما فراهم می‌ کند. تا بتوانید شدید ترین محدودیت‌ های کشور را هم از بین ببرید. که این کار با سرور های پرسرعت و جهانی این برنامه انجام پذیر است.
علاوه بر آن چون این نوع سرورها پینگ پایینی دارند. شما امکان انجام بازی‌ های آنلاین در کشور را با بهترین کیفیت و سرعت خواهید داشت.

با یک ضربه اتصالی پایدار ایجاد کنید

این فیلتر شکن پرسرعت و فعال از محیط کاربری بسیار ساده‌ای استفاده می‌ کند. تا تمامی کاربران چه تازه وارد و چه قدیمی بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند. برای برقراری اتصال خودکار در ویدیو مشاهده خواهید کرد. که فقط کافی است یک کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید. تا اتصال نامحدود شما به یکی از سرور های قوی این برنامه ایجاد شود. و موقعیت مکانی شما در یک چشم به هم زدن تغییر پیدا خواهد کرد.

انتخاب دستی سرور های جهانی فیلتر شکن Mood VPN

وقتی که شما می‌ خواهید سرور های مختلف این برنامه را که در سرتاسر جهان واقع شده اند انتخاب کنید. کافی است یکی از کشورها را انتخاب و بر روی آن ضربه بزنید. که مشاهده می‌ کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود و سه گزینه را نمایش می‌ دهد. که این گزینه‌ ها بر اساس کارایی بالا، کارایی متوسط و کارایی پایین طبقه‌ بندی شده است. و بهترین نوع برای شما کارایی بالا است تا آن را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه کانکتینگ ضربه بزنید

لازم به ذکر است که خود فیلتر شکن به صورت پیش فرض بر روی همین گزینه تنظیم شده است. که شما فقط کافی است سروری فعال از بین کشور های مختلف انتخاب کنید. تا بتوانید اتصال نامحدود خود را ایجاد کنید.

تغییر تم فیلتر شکن Mood VPN

منظور از تغییر تم در این فیلتر شکن این است که شما وقتی بر روی این گزینه کلیک کنید. می‌ توانید نور صفحه فیلتر شکن را تغییر دهید. یعنی به صورت پیش فرض این برنامه در حالت لایت مود قرار دارد. اما به راحتی می‌ توانید آن را بر اساس دارک مود تنظیم کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *