نحوه نصب و اتصال به سرور رایگان DOG VPN در گوشی


نحوه نصب و اتصال به سرور رایگان DOG VPN در گوشی

دانلود وی پی ان قوی DOG VPN برای کامپیوتر جدید

اگر به دنبال یک فیلتر شکن هستید که می‌‌ خواهید ۱۰۰ درصد اتصال قوی برایتان فراهم شود. می‌ توانید از وی پی ان محبوب DOG VPN استفاده کنید. چون این فیلتر شکن از گذشته تا به الان که محدودیت ها روز به روز شدیدتر می‌ شود. توانسته است نظر کاربران را جلب کند و خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه کرده است. بنابراین شما هم می‌ توانید با نصب این برنامه بر روی دستگاه‌ های خود با بهترین سرعت و کیفیت سانسور های اینترنتی را از بین ببرید. و هر نوع فعالیتی که می‌ خواهید را با ایمنی عالی انجام دهید.

کاربران این فیلتر شکن حدوداً ۵۰۰ هزار تا هستند و از این تعداد بسیار بالا این برنامه امتیاز عالی ۴ را دریافت کرده است. که این موضوع نشان دهنده کیفیت عالی این برنامه در بین کاربران خود است.

تعداد بالای منطقه

این فیلتر شکن دارای سرور های بسیار پرسرعت و فعالی در مناطق مختلف یا همان کشور های اصلی جهانی می‌ باشد. که شما می‌ توانید با اتصال به آن ها محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید. و همین سرور های پرسرعت است که باعث محبوبیت بالای این فیلتر شکن در بین کاربران خود شده است.

سرور های فعال DOG VPN در آمریکا

نکته جالبی که این برنامه دارد این است که دارای یک قسمت مخصوص و جداگانه برای سرور های آمریکایی می‌ باشد. که چون پرسرعت‌ ترین سرور های جهان مخصوص کشور آمریکا هستند. شما می‌ توانید به سرعت به این سرورها متصل شوید بدون اینکه لازم باشد مدت زمانی را به دنبال این نوع سرورها بگردید.

با DOG VPN نامحدود مرور کنید:

وقتی از گزینه اتصال خودکار این برنامه استفاده می‌ کنید و آن را لمس می‌ کنید. مشاهده می‌‌ کنید که به سرعت این برنامه قوی‌‌ ترین سرور ممکن را برای شما انتخاب می‌ کند، تا بتوانید اتصال پایدار خود را ایجاد کنید. همچنین یکی از گزینه‌ های عالی که این برنامه دارد این است که هیچ نوع محدودیتی برای شما فراهم نمی‌ کند. یعنی می‌ توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی با این برنامه مرور کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *