نصب vpn پرسرعت HTTP IGNIX VPN برای اینستاگرام


نصب vpn پرسرعت HTTP IGNIX VPN برای اینستاگرام

دانلود وی پی ان قوی HTTP IGNIX VPN از گوگل پلی

شما برای استفاده از خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده می‌ توانید از فیلتر شکن HTTP IGNIX VPN خدمات وی پی ان را دریافت کنید. در واقع شما با نصب این برنامه بر روی دستگاه خود امکان دسترسی به محتوای موجود در اینترنت را بدون هیچگونه محدودیت برای خود فراهم خواهید کرد.

سرور های خارجی قوی

سرور هایی که در این برنامه قرار گرفته است عملکرد فوق العاده دارند. به گونه ای که این امکان را به شما می دهند با دریافت خدمات وی پی ان از آن ها، به صورت کاملاً نامحدود در اینترنت گشت و گذار کنید. و از اینترنت جهانی بدون هیچگونه محدودیتی برخوردار شوید. تا بدین ترتیب امکان استفاده از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت برای شما مهیا شود.

زمان محدود اتصال HTTP IGNIX VPN

نکته ای که هنگام استفاده رایگان از این برنامه باید در نظر داشته باشید، این است که مدت زمانی که می‌ توانید از اتصالتان به این سرور ها استفاده کنید، محدود می باشد. یعنی پس از گذشت مدت زمانی مشخص اتصال شما قطع خواهد شد و شما نیاز دارید که اتصال خود را تجدید کنید.

Screenshot image 2

تغییر ip لوکیشن

شما به کمک این vpn می‌ توانید بستر مناسب برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی به صورت ناشناس را دریافت کنید. به گونه ای که همه فعالیت های شما به صورت کاملاً ناشناس و غیر قابل ردیابی انجام خواهد شد. چرا که موقعیت جغرافیایی پنهان می شود و آی‌ پی سرور متصل شده جایگزین آن می شود.

کاهش پینگ در HTTP IGNIX VPN

هنگام اتصال به سرور های این برنامه پینگ شما تا حد بسیار مناسبی کاهش پیدا می‌ کند. که به شما این امکان را می‌ دهد با کیفیت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنید. و از انواع خدمات فیلتر شده راحت‌ تر استفاده کنید.

اتصال با هر نوع اینترنت

شما می‌ توانید با هر نوع اتصالی که در اختیار دارید به سرور های این vpn متصل شوید. و برای دسترسی به خدمات فیلتر شده اقدام کنید. همین ویژگی برنامه باعث شده است که کاربران امکان استفاده از خدمات وی پی ان را با هر نوع اینترنتی که در اختیار دارند در هر زمان داشته باشند.

Screenshot image 6

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *