آموزش تصویری اتصال به سرور های w8 VPN رایگان


آموزش تصویری اتصال به سرور های w8 VPN رایگان

نصب وی پی ان پرسرعت w8 VPN برای بازی کالاف

یکی از فیلتر شکن‌ های ناشناخته اما پرسرعت در کشور ما برنامه w8 VPN می‌ باشد. که در این پست می‌ خواهیم به بررسی ویژگی‌ های این برنامه بپردازیم. تا بتوانید با خیال راحت آن را بر روی گوشی‌‌ های همراه خود نصب و از خدمات عالی آن بهره ببرید.

لیست سرور های پرسرعت و نامحدود w8 VPN

در این وی پی ان سرور های پرسرعت و فعال وجود دارد که اکثر آن ها در کشور آلمان واقع شده‌اند. تا بتوانید به راحتی اتصال خود را ایجاد کنید. فقط کافی است یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی اتصالتان را ایجاد کنید.

روش اتصال:

برای اینکه بتوانید با بهترین سرعت و کیفیت اتصالی قوی را برای خود فراهم کنید. باید به کنار هر سرور دقت کنید که با رنگ سبز اگر نمایش داده شده بود یعنی آن سرور برای شما مناسب است. و اگر رنگ آن قرمز بود یعنی سرعت خوبی را نمی‌ تواند برای کشور شما فراهم کند. همچنین اگر این کار برای شما سخت بود می‌ توانید بدون ورود به لیست سرورها فقط با کلیک بر روی گزینه اتصال اتوماتیک از این vpn استفاده کنید.

کاهش پینگ در w8 VPN

به دلیل اینکه این فیلتر شکن پینگ شما را تا حد مناسبی کاهش می‌ دهد. این برنامه یک گزینه مناسب برای انجام بازی‌ های آنلاین از جمله کالاف و پابجی می‌ باشد. تا بتوانید به راحتی در سراسر کشور بازی کنید.

زمان محدود اتصال

فقط باید به این موضوع دقت کنید که شما از هر سرور این فیلتر شکن می‌ توانید فقط ۲ ساعت استفاده کنید. و پس از اینکه دو ساعت شما تمام شد دوباره باید به یکی از سرور های جدید این برنامه متصل شوید.

نحوه استفاده از سرور های pro

در این برنامه به جز سرور های رایگان سرور های پرمیوم هم وجود دارد. که نحوه استفاده از این سرورها کمی متفاوت می‌ باشد. به این صورت که شما باید در گوگل پلی نظر خود را درباره این Vpn ثبت کنید. سپس می‌ توانید تا مدت محدود از سرور های پریمیوم این فیلتر شکن استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *