نحوه فعال کردن آسان vpn قوی PrivacyGuard VPN


نحوه فعال کردن آسان vpn قوی PrivacyGuard VPN

نصب فیلتر شکن کم حجم PrivacyGuard VPN برای اندروید

اگر می‌ خواهید با نصب یک وی پی ان همزمان به سرعت و امنیت بالا دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است فیلتر شکن PrivacyGuard VPN را از گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. پس از آن به راحتی می‌ توانید بر تمام سانسورها غلبه کنید و همچنین در این بین از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

روش راه اندازی و اتصال به سرور های PrivacyGuard VPN

۱_ رایگان

در این برنامه تعداد بسیار زیادی سرور رایگان وجود دارد که در کشور های مختلف پراکنده شده‌اند. و شما می‌ توانید به راحتی اتصال خود را به آن ها ایجاد کنید و برای راحتی کار شما سرعت هر سرور در کنار آن نمایش داده شده است. تا بتوانید پرسرعت‌ ترین را برای خود انتخاب کنید.

۲_ پولی

علاوه بر آن، سه اکانت پرمیوم از پرقدرت‌ ترین سرورها در این فیلتر شکن وجود دارد. تا کاربران بتوانند از سرور های اختصاصی مورد نظر خود نیز استفاده کنند. فقط لازم به ذکر است که شما در ابتدا باید حساب کاربری شخصی ایجاد کنید سپس این سرور های قدرتمند را برای خود بخرید.

چه خدمات خاصی فیلتر شکن PrivacyGuard VPN ارائه می کند:

۱_ تست سرعت

از ویژگی‌ های عالی این فیلتر شکن می‌توان به گزینه تست سرعت اشاره کرد. که سرعت اینترنت شما در این گزینه سنجیده می‌ شود. تا بتوانید یک اتصال پایدار و قدرتمند را برای مرور خود در کشور ایجاد کنید. همچنین لازم به ذکر است که سرور های این برنامه متناسب با تمام اینترنت ها هستند. یعنی شما با تمام اینترنت ها از جمله وای فای و نت خط می توانید به این vpn متصل شوید.

۲_ پشتیبانی فعال

این برنامه پشتیبان‌ های فعالی دارد تا در هر زمان به کمک شما بیایند و پاسخگوی سوالات شما باشند. که باعث می‌ شود بتوانید مرور با کیفیت‌ تری در کشور داشته باشید. و همچنین مشکلات به وجود آمده خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن حل کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *