دانلود نسخه قدیمی تحریم شکن Trust.Zone VPN برای pc


دانلود نسخه قدیمی تحریم شکن Trust.Zone VPN برای pc

نصب وی پی ان Trust.Zone VPN برای آیفون رایگان

در حال حاضر به دلیل اینکه شدت محدودیت‌ ها در کشور ایران به شدت افزایش پیدا کرده است. بسیاری از خدمات اینترنتی نظیر شبکه های اجتماعی محبوب و سایر خدمات بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب قابل استفاده نمی باشند. به همین دلیل است که شما حتماً نیاز به یک ابزار مناسب که خدمات وی پی ان را با کیفیت مطلوب در اختیارتان قرار می دهد دارید.
یکی از برنامه‌ هایی که می‌ توانید حساب ویژه ای روی آن باز کنید. فیلتر شکن Trust.Zone VPN است که از قدرت و سرعت مناسبی برای دسترسی به اینترنت جهانی برخوردار است.

روش ایجاد اکانت شخصی در Trust.Zone VPN

شما می‌ توانید به راحتی در این برنامه یک اکانت کاربری برای خود بسازید و مرور خود را به صورت کاملاً خصوصی در بیاورید. همچنین مزیت دیگر این است که اگر بنا به هر دلیلی این برنامه در گوشی شما پاک شد. می‌ توانید به راحتی به کمک همین کار اکانت خود را بازیابی کنید.

Screenshot image 1

علت افت کیفیت فیلتر شکن Trust.Zone VPN

با گذشت زمان و افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی، این برنامه نسبت به گذشته دچار افت کیفیت و سرعت شده است. اما با این حال هنوز برای بسیاری از کاربران قادر به برقراری اتصال لازم برای دسترسی به اینترنت جهانی بدون کوچک ترین محدودیت می‌ باشد.

محیط کاربری جذاب و‌ ساده

رابط کاربری این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که حتی کاربرانی که تا به حال تجربه استفاده از فیلتر شکن را نداشتند، می‌ توانند به راحتی از آن استفاده کنند. شما می‌ توانید تنها با چند ضربه به سرور های این برنامه دسترسی پیدا کنید. و اتصال خود برای دور زدن محدودیت‌ ها را ضد فیلتر کنید.

Screenshot image 5

قابل نصب برای کامپیوتر

این vpn حتی قابلیت نصب بر روی کامپیوتر را دارا می‌ باشد. بنابراین نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های دیگر یک امتیاز بسیار کاربردی دارد. به گونه‌ای که شما می‌ توانید از خدمات این فیلتر شکن علاوه بر گوشی خود بر روی کامپیوتر نیز استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *