روش فعال سازی X-VPN نسخه پرمیوم برای بازی


روش فعال سازی X-VPN نسخه پرمیوم برای بازی

دانلود فیلتر شکن X-VPN رایگان برای اندروید

اگر دنبال فیلتر شکنی پرسرعت می‌ گردید تا بتوانید با استفاده از آن به تمام خدمات جهانی دسترسی پیدا کنید. و با همین یک برنامه بتوانید کار چند وی پی ان را انجام دهید. در یک کلام به شما فیلتر شکن X-VPN را معرفی می‌ کنیم.
با ما همراه باشید چون می‌ خواهیم ویژگی‌ های این برنامه را ارائه دهیم. تا بتوانید این فیلتر شکن را با خیال راحت برای دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.

انواع سرور های فیلتر شکن X-VPN و آموزش اتصال به آن ها

۱_ سرور های پیشنهادی
۲_ تمامی سرور های رایگان
۳_ سرور های مخصوص ویدیو و بازی
۳_ سرور های پرمیوم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلتر شکن دارای ۴ دسته مختلف سرور می‌ باشد. که همین سرورها باعث محبوبیت بیشتر این برنامه شده‌اند. که شما بر اساس نیاز خود و فعالیتی که می‌ خواهید انجام دهید. می‌ توانید به یکی از این سرور های مختلف اتصال پیدا کنید و فعالیت‌ های مورد نظر خود را انجام دهید. و همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است به راحتی اتصال شما ایجاد می‌ شود.

البته همانطور که می‌ دانید سرور های پرمیوم این برنامه سرعت و امنیت بهتری دارند. که می‌ توانید با پرداخت هزینه اندک به صورت نامحدود از سرور های پرمیوم این فیلتر شکن استفاده کنید. و حتی شدید ترین نوع محدودیت‌ ها را هم در کشورتان از بین ببرید.

مروری بهتر با پشتیبان های قوی فیلتر شکن X-VPN

این فیلتر شکن برای رفاه حال شما و اینکه بتوانید راحت‌تر از این برنامه و خدماتش استفاده کنید. یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و فعال قرار داده است. تا بتوانید در صورت نیاز با این تیم ارتباط برقرار کنید. و مشکل به وجود آمده را با آن ها در میان بگذارید.
علاوه بر آن یکی دیگر از بهترین گزینه‌ هایی که این برنامه دارد، تغییر زبان می‌ باشد. که کاربران ایرانی و خارجی می‌ توانند به راحتی از این فیلتر شکن فعال برای دور زدن محدودیت‌ های کشورشان استفاده کنند.

Screenshot image 4


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *