دریافت وی پی ان قوی Bilad VPN برای اینستاگرام


دریافت وی پی ان قوی Bilad VPN برای اینستاگرام

نصب نسخه قدیمی Bilad VPN برای اندروید

کاربران اینترنت در کشور ایران برای حل مشکل فیلترینگ اینترنت این کشور به دنبال فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می باشند. برنامه ای که قادر باشد شرایط لازم برای دور زدن حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را در اختیار آن ها قرار دهد. شما می‌ توانید برای دسترسی به چنین برنامه ای از فیلتر شکن Bilad VPN کمک بگیرید. چرا که این برنامه تمامی شرایط لازم برای دسترسی نامحدود به خدمات اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

آنبلاک پیام رسان های جهانی

یکی از کاربرد هایی که این برنامه به دلیل برخورداری از قدرت بالا دارد. این است که می‌ تواند بهترین شرایط برای دسترسی به پیام رسان‌ های جهانی فیلتر شده نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را برای شما فراهم کند.

Screenshot image 1

سرور های خارجی فعال در Bilad VPN

سرور هایی که در این vpn موجود می باشند به شما این امکان را می دهند که بهترین نوع اتصال از لحاظ قدرت را برای دور زدن محدودیت‌ ها تجربه کنید. به گونه ای که هنگامی که به سرور های موجود در این برنامه متصل می‌ شوید. قادر خواهید بود انواع محدودیت های موجود در اینترنت را تنها در عرض چند ثانیه با قدرتی فوق العاده بالا از بین ببرید. و از شر محدودیت‌ های موجود به کمک این اتصال قدرتمند خلاص شوید.

Screenshot image 2

مرور نامحدود در Bilad VPN بدون قطعی

به واسطه وجود سرور های قدرتمند در این برنامه بدون اینکه دچار قطعی اتصال شوید، می توانید در اینترنت فعالیت کنید. این موضوع به شما این امکان را می‌ دهد تجربه متفاوت از یک مرور یکنواخت و پایدار در اینترنت بدون هیچگونه مزاحمت را کسب کنید.

همچنین امنیت بالای این فیلتر شکن به ما این امکان را می‌ دهد با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنیم. و از خدمات فیلتر شده در بستری مطمئن و ایمن برخوردار شویم. یکی از مهم‌ ترین اقداماتی که این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما در نظر گرفته است. رمزگذاری داده های ما هنگام انتقال می باشد و با رمزگذاری شدن داده‌ هایمان اتصالی مطمئن و غیر قابل نفوذ برای ما پدید می آید. که شرایط بهینه‌ ای را برای مرور ایمن ایجاد می کند.

Screenshot image 3

برخورداری از نسخه pro

همانند بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار علاوه بر نسخه رایگان، این برنامه از نسخه پریمیوم یا همان پرو نیز برخوردار است. که در آن سرور های با قدرت بالاتر قرار گرفته‌ اند. که با خریداری کردن آن، می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید. ضمن اینکه خدمات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *