دانلود vpn گوشی VPN Deutschland برای ایرانسل


دانلود vpn گوشی VPN Deutschland برای ایرانسل

نصب نسخه جدید VPN Deutschland برای pc

شما برای اینکه بتوانید از تمامی خدمات اینترنت جهانی برخوردار شوید. نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند مانند برنامه VPN Deutschland دارید. چرا که شدت بالای محدودیت‌ ها این اجازه را به شما نمی‌ دهند که بدون استفاده از ابزار مناسب از برخی از خدمات اینترنتی استفاده کنید.
شما می‌ توانید این فیلتر شکن قدرتمند را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید. و به کمک آن محدودیت‌ ها را از سر راه خود حذف کنید و از هر خدمت اینترنتی که در سایت ها و برنامه های فیلتر شده وجود دارد برخوردار شوید.

لیست سرور های آلمانی قوی

در این برنامه سرور های مختلفی قرار گرفته است. اما محبوب‌ ترین سرور های آن، سرور های موجود در کشور آلمان می باشد. کیفیت سرور هایی که در کشور آلمان قرار گرفته‌ اند در مقایسه با سایر سرورها از سطح بالاتری برخوردار هستند. به طوری که می توانند شرایط بهتری برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برای شما فراهم کنند.

Screenshot image 3

محیط ساده و‌ کاربردی VPN Deutschland

به دلیل رابط کاربری ساده و کاربردی که این vpn از آن برخوردار می باشد. شما می‌ توانید بدون هیچ گونه دردسری به راحتی به خدمات آن دسترسی پیدا کنید. به گونه ای که حتی می‌ توانید با استفاده از قابلیت اتصال خودکار تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید.

Screenshot image 4

مشاهده اینترنت مصرفی در VPN Deutschland

در این vpn قابلیتی وجود دارد که به شما این امکان را می‌ دهد اینترنت مصرفی هنگام اتصال به سرور های این برنامه را مشاهده کنید‌. قابلیتی که به شما این امکان را می‌ دهد مرور خود در اینترنت را مدیریت کنید.

مرور ناشناس در اینترنت

شما به کمک این برنامه خواهید توانست به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت جستجو کنید. این vpn برای اینکه بتواند چنین شرایطی را برای شما فراهم کند. موقعیت جغرافیایی شما را پنهان می‌ کند و هنگامی که به سرورها متصل می‌ شوید آی‌ پی آن سرور را جایگزین آی پی اصلی شما می‌ کند. بدین ترتیب تمامی فعالیت‌ های مهمتان غیر قابل ردیابی خواهند شد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *