آموزش اتصال به vpn کم حجم HotBot VPN بدون قطعی


آموزش اتصال به vpn کم حجم HotBot VPN بدون قطعی

نصب وی پی ان رایگان HotBot VPN برای آیفون

یکی از فیلتر شکن‌ های پایدار در کشور ما که از گذشته تا اکنون توانسته است نظر کاربران را جلب کند. و خدمات عالی را در اختیار آن ها بگذارد فیلتر شکن HotBot VPN می‌ باشد. که شما می‌ توانید این برنامه را از گوگل پلی برای خود دانلود و نصب کنید.
ویژگی های عالی این برنامه باعث می‌ شود که شما بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن شدید ترین محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببرید و به هیچ عنوان ردیابی نشوید.

روش راه اندازی فیلتر شکن HotBot VPN

برای اینکه بتوانید این فیلتر شکن را راه‌اندازی کنید و وارد آن شوید در ابتدا باید نوع اتصال خود را مشخص کنید. یعنی مشخص کنید که می‌ خواهید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید یا اینکه اکانت پریمیوم آن را خریداری کنید. اگر قصد شما استفاده از اکانت پرمیوم باشد در همان ابتدا باید برای خود اکانتی ایجاد کنید، سپس سرورها را خریداری کنید. اما چون سرور های رایگان این برنامه سرعت خوبی دارند می‌ توانید اتصال رایگان خود را ایجاد کنید.

اتصال رایگان و سریع به سرورها

برای اینکه اتصال شما به سرور های این برنامه ایجاد شود لازم نیست کار سختی انجام دهید. چون این vpn دارای گزینه اتوماتیک می‌ باشد که اگر بر روی آن کلیک کنید می‌ توانید به یکی از سرور های قدرتمند این برنامه متصل شوید. اما چون مانور این برنامه بیشتر بر روی سرور های پریمیومش می‌ باشد، تعداد سرور های رایگان آن کم هستند. به گونه‌ای که در حال حاضر فقط در کشور هلند این برنامه سرور رایگان دارد.

ویژگی های عالی در فیلتر شکن HotBot VPN

۱_ پشتیبان های فعال
۲_ تغییر لوکیشن
۳_ فعال کردن نوتیفیکیشن
۴_ انتخاب پروتکل دلخواه
۵_ اتصال با هر نوع اینترنت
۶_ رمزگذاری اطلاعات خصوصی

با ویژگی‌ های گفته شده شما پی خواهید برد که این برنامه یک وی پی ان عالی و قدرتمند می‌ باشد. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید تمام سانسور های موجود در کشور خود را به راحتی از بین ببرید. بنابراین بدون هیچ نگرانی این فیلتر شکن را بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود نصب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *