آموزش اتصال رایگان به سرور خارجی My VPN


آموزش اتصال رایگان به سرور خارجی My VPN

نصب وی پی ان قوی My VPN برای اندروید جدید

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار با رابط کاربری بسیار ساده وی پی ان My VPN نام دارد. که این برنامه به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌ گیرد. یعنی هم نصب و هم اتصال به سرور های این vpn بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌ باشد. بنابراین اگر می‌ خواهید از این وی پی ان نامحدود استفاده کنید. کافی است آن را از سایت‌ های معتبر یا گوگل پلی برای خود دانلود کنید. پس از آن می‌ توانید با اتصال به یکی از سرور های این فیلتر شکن تمام سانسور های موجود در اینترنت را به راحتی از بین ببرید.
اگر کاربر تازه وارد اینترنت هستید و نمی‌ دانید چگونه باید با فیلتر شکن کار کنید کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید. چون برای شما آموزش ویدیویی استفاده از وی پی ان را قرار دادیم. تا راحت‌تر بتوانید از این vpn و دیگر فیلتر شکن‌ ها استفاده کنید.

انتخاب سرور های My VPN از دو روش:

وقتی شما می‌ خواهید اتصال خود را در این برنامه ایجاد کنید می‌ توانید از دو روش اصلی یعنی اتصال خودکار و دستی استفاده کنید. که راحت‌ ترین روش این است که شما خودتان وارد لیست سرور های این برنامه که در اکثر کشور های خارجی وجود دارد بشوید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
پس از آن کافی است بر روی گزینه on کلیک کنید تا این برنامه اتصال قدرتمند شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ایجاد کند. شاید فکر کنید تمامی سرورها نمی‌ توانند اتصال خوبی را برای شما ایجاد کنند و ممکن است دچار قطعی یا کاهش کیفیت شوند. اما لازم به ذکر است که چون سرور های این برنامه به صورت روزانه آپدیت می‌ شوند. همیشه یک اتصال قوی و قدرتمند برای مرور نامحدود شما ایجاد خواهد شد.

گزینه های موجود در منوی فیلتر شکن My VPN

به صورت کلی این برنامه گزینه‌ های زیادی ندارد که شما بتوانید از آن ها استفاده کنید. فقط همان گزینه اتصال خودکار و لیست سرور هایش می‌ باشد اما چندین خدمات را در منوی خود قرار داده است. تا کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند که شامل موارد زیر می‌ شود:

۱_ اشتراک گذاری

یکی از گزینه هایی که این برنامه دارد اشتراک گذاری می‌ باشد. که شما به راحتی می‌ توانید فایل نصبی این برنامه را برای هر کاربری در اپلیکیشن‌ های مختلف ارسال کنید. تا آن ها هم بتوانند بدون ورود به گوگل پلی از این فیلتر شکن استفاده کنند.

۲_ ثبت نظر

از دیگر خدمات این برنامه می توان به ثبت نظر در آن اشاره کرد. به صورتی که شما می توانید نظر خود را در این برنامه ثبت کنید تا در صورت نیاز کیفیت این برنامه بهبود یابد. و کاربران دیگر هم بتوانند راحت تر این vpn را برای خود نصب کنند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *