نصب نسخه جدید 24clan VPN Green برای رایتل


نصب نسخه جدید 24clan VPN Green برای رایتل

دانلود وی پی ان 24clan VPN Green برای اندروید

فیلتر شکن 24clan VPN یکی از برنامه‌ های محبوب در سراسر جهان می‌ باشد. که احتمالاً همه کاربران یک بار این برنامه را برای خود نصب کردند. و به دلیل محبوبیت بیش از اندازه این برنامه، نسخه‌ های مختلفی از این وی پی ان وارد بازار شده است. که می‌ توان به 24clan VPN Green اشاره کرد که این نسخه جدیداً در بین کاربران بسیار ترند شده است. و افراد زیادی مخصوصاً کاربران ایرانی این برنامه را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کرده‌اند.
اگر شما هم می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید کافی است وارد گوگل پلی شوید و نام آن را سرچ کنید. تا بتوانید به صورت رایگان این برنامه قدرتمند را بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود نصب کنید.

تعداد سرور های فیلتر شکن 24clan VPN Green

راز موفقیت و قدرت بالای این فیلتر شکن در سرور هایش می‌ باشد که بسیار زیاد هستند و هزاران سرور مختلف در این برنامه وجود دارد. حتی در کشور های دور افتاده از جمله نیجریه این برنامه سرور دارد که تعداد آن ها بسیار زیاد است. و شما می‌ توانید هر کدام از آن ها را که می‌ خواهید انتخاب کنید. گزینه عالی که وجود دارد این است که روزانه سرعت این سرورها تست می‌ شوند تا شما همیشه از کیفیت بالایی استفاده کنید.

آموزش تصویری اتصال به 24clan VPN Green

به دلیل اینکه رابط کاربری این برنامه بسیار ساده می‌ باشد اصلا هنگام اتصال به این برنامه اذیت نمی‌ شوید. بلکه فقط کافی است سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه کانکتینگ یا همان اتصال این برنامه کلیک کنید. و پس از چند لحظه اتصال شما ایجاد شود.
فقط همانطور که در فیلم هم مشخص بود برای برقراری اتصال رایگان خود شما نیاز است که یک تبلیغ کوتاه در این vpn تماشا کنید.

با فیلتر شکن 24clan VPN Green چه کارهایی می توان انجام داد؟!

رفع سانسور سایت‌ های جهانی
انجام بازی‌ های آنلاین
تماشای ویدیو های مختلف
دسترسی به اپلیکیشن‌ های مخصوص فیلم مانند یوتیوب
رفع سانسور کردن پیام رسان‌ ها مانند تلگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *