دریافت آپدیت جدید Train VPN برای لپ تاپ


دریافت آپدیت جدید Train VPN برای لپ تاپ

دانلود وی پی ان قوی Train VPN برای اندروید

یکی از راه‌ هایی که شما می‌ توانید با محدودیت های اینترنتی مقابله کنید. استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می باشد. یکی از گزینه‌ هایی که شرایط بهینه برای دسترسی نامحدود به خدمات اینترنتی را برای شما فراهم می‌ کند فیلتر شکن Train VPN می باشد. شما برای استفاده از خدمات موجود در آن و دسترسی به خدمات جهان، می‌ توانید آن را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

ورود به حساب کاربری شخصی با ایمیل

برای ساخت حساب کاربری در این برنامه می‌ توانید از طریق ایمیل ثبت نام کنید. مزیت ثبت نام کردن با ایمیل در این برنامه این است که پشتیبانی از آن بسیار راحت تر خواهد بود. و در صورتی که برنامه به هر دلیلی پاک شود و رمز عبور خود را فراموش کنید. به راحتی با نصب مجدد می‌ توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

Screenshot image 1

محیط ساده و جذاب Train VPN

صفحه اصلی این برنامه به گونه ای طراحی شده است که در عین زیبا بودن بسیار کاربردی و ساده است. به گونه ای که نحوه اتصال به سرورها برای کاربران در این برنامه به سادگی می باشد. و بدون هیچگونه دغدغه ای ما می توانیم با متصل شدن به سرور های این برنامه در سریع‌ ترین زمان ممکن به اینترنت جهان متصل شویم.

Screenshot image 2

سرور های پرسرعت در کشور های اصلی:

کانادا
برزیل
استرالیا
دانمارک
سوئد
آمریکا

شما با انتخاب هر یک از این سرورها به صورت دستی می‌ توانید پرسرعت‌ ترین اتصال را برای مرور نامحدود خود در سراسر جهان ایجاد کنید.

Screenshot image 4

قابلیت اتصال چند دستگاه به صورت همزمان

هنگامی که شما این برنامه را نصب می‌ کنید و نسخه پرمیوم آن را خریداری می کنید. خواهید توانست به صورت همزمان با چند دستگاه مختلف به سرور های آن متصل شوید. این قابلیت چند کاربره بودن، به شما این امکان را می دهد. تنها با خرید یک اکانت پریمیوم در چند دستگاه از خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب برخوردار شوید.

حجم بسیار کم برنامه Train VPN

یکی دیگر از مزیت های این فیلتر شکن حجم بسیار کم آن نسبت به سایر برنامه های مشابه می باشد. بنابراین هنگام نصب، اینترنت کمتری را مصرف خواهید کرد. و همچنین این vpn حجم کمتری از حافظه دستگاه شما را به خود اختصاص خواهد داد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *