دانلود vpn خصوصی SQ NET VPN برای شیائومی


دانلود vpn خصوصی SQ NET VPN برای شیائومی

نصب رایگان برنامه SQ NET VPN برای کامپیوتر

برای مقابله با محدودیت‌ های اینترنتی و دسترسی به خدمات اینترنت جهانی با توجه به شدت بالای فیلترینگ، شما نیاز به ابزاری قدرتمند و سریع دارید. یکی از گزینه‌ هایی که می‌ توانید برای از بین بردن محدودیت های اینترنتی استفاده کنید، فیلتر شکن SQ NET VPN می باشد‌.
اگرچه این برنامه برای بسیاری از کاربران قادر به برقراری اتصالی مناسب و قدرتمند نمی باشد. اما اگر اتصال شما به سرور های آن صورت بگیرد. بهترین شرایط برای دسترسی نامحدود به خدمات موجود در اینترنت برای شما فراهم می شود.

حساب کاربری شخصی خود را در SQ NET VPN بسازید:

شما برای اینکه مرور خود را خصوصی سازی کنید می‌ توانید در این برنامه حساب کاربری بسازید. همچنین گفتنی است با انجام این کار شما می‌ توانید از خدمات موجود در این برنامه با کیفیت بهتری برخوردار شوید.
به گونه ای که پشتیبانی از شما با کیفیت بهتری صورت می گیرد. و خواهید توانست در صورت بروز مشکل، راحت‌ تر مشکلات را حل کنید. گفتنی است انجام این کار بسیار ساده و راحت است. و می‌ توانید تنها در چند دقیقه حساب کاربری خود در این برنامه را بسازید.

Screenshot image 1

به صورت اتوماتیک متصل شوید:

در این vpn قابلیتی قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد. تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. نام این قابلیت اتصال خودکار می باشد. زمانی که حالت اتصال شما بر روی این گزینه باشد. وقتی بر روی دکمه اتصال ضربه می‌ زنید، این برنامه به صورت کاملاً اتوماتیک سرور های موجود را بررسی می‌ کند. و پس از شناسایی بهترین سرور اتصال شما را برقرار می‌ کند. تا بهترین اتصال با بالاترین سرعت برای شما صورت بگیرد و بتوانید به صورت نامحدود در اینترنت جستجو کنید.

تمام داده های ذخیره شده در SQ NET VPN را حذف کنید:

همچنین گفتنی است این vpn به حریم خصوصی و امنیت کاربران خود اهمیت زیادی می دهد‌. به گونه ای که علاوه بر اینکه اقدامات زیادی برای افزایش امنیت سایبری در نظر گرفته است. قابلیتی را قرار داده است که به شما این امکان را می دهد. تمامی داده های ذخیره شده را هنگام استفاده از این برنامه به صورت دستی حذف کنید و در بستری مطمئن و خصوصی گشت و گذار کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *