نصب vpn سریع و محبوب Fast Global VPN برای ios


نصب vpn سریع و محبوب Fast Global VPN برای ios

دانلود فیلتر شکن Fast Global VPN برای بازی آنلاین

در کشور ما فیلتر شکن‌ های فعال و قدرتمند زیادی وجود دارد. اما وی پی انی که در حال حاضر می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم که می‌ تواند خدمات بسیار خوبی را برای کاربران ایرانی فراهم کند، برنامه Fast Global VPN می‌ باشد. یکی از نکاتی که باعث می‌ شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند. سرور های پرسرعت و کاربردی در سراسر جهان می‌ باشد. که متناسب با آی پی ایران می توانید اتصال قوی و سریعی را توسط این برنامه برای خود به وجود آورید.

راه های ایجاد اتصال در فیلتر شکن Fast Global VPN

۱_ تماشای ویدیو

درست است که این برنامه یکی از بهترین فیلتر شکن‌ های موجود در ایران می‌ باشد. اما متصل شدن به این برنامه کمی متفاوت می‌ باشد. به گونه‌ای که اگر می‌ خواهید اتصال رایگان خود را ایجاد کنید. حتماً باید یک ویدیو کوتاه در این فیلتر شکن تماشا کنید. تا بتوانید به سرور های رایگان و پرقدرت آن متصل شوید.

۲_ خرید اکانت پرمیوم

اما اگر می‌ خواهید به صورت اختصاصی از سرور های این برنامه بدون نیاز به تماشای تبلیغات استفاده کنید. باید اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنید. پس از آن به راحتی می‌ توانید از سرور های فعال این vpn استفاده کنید‌ بدون اینکه محدودیت و قطعی برای شما در نظر گرفته شود.

 

سرور های خاص در فیلتر شکن Fast Global VPN

ویژگی که در این فیلتر شکن وجود دارد و محبوبیت آن را چند برابر می‌ کند سرور های قوی و قدرتمندی است که در این برنامه واقع شده‌اند. و یکی از نکات جالبی که این برنامه دارد این است که برای انجام هر کاری به صورت اختصاصی دارای سرور است. یعنی اگر شما می‌ خواهید استریم یا بازی کنید می‌ توانید به سرور های مخصوص این کار متصل شوید. همچنین برای ورود به یوتیوب هم این برنامه سرور دارد.

در کنار سرور های فعال این vpn گزینه تست سرعت هم وجود دارد. که شما بتوانید به صورت جداگانه سرعت هر سرور را اندازه‌گیری کنید. که این موضوع کمک می‌ کند تا شما بتوانید راحت‌تر در وب سایت مورد نظر خود جستجو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *