نسخه آپدیت شده XS VPN برای آیفون ۶


نسخه آپدیت شده XS VPN برای آیفون ۶

دانلود فیلتر شکن ایکس اس وی پی ان با لینک مستقیم

همانطور که همه کاربران می‌ دانند امروزه با افزایش محدودیت‌ های اینترنتی و درخواست کاربران برای دسترسی به خدمات وی‌ پی‌ ان تعداد فیلتر شکن ‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است. یکی از هزاران فیلتر شکن موجود در بازار برنامه XS VPN است.
اما این وی پی ان از معدود فیلتر شکن‌ های موجود در بازار است. که همچنان قادر است خدمات باکیفیت را در اختیاز شما قرار بدهد. تا با کیفیت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

با یک کلیک به XS VPN متصل شوید

این برنامه برای اینکه نظر تمامی کاربران را جلب کند. رابط کاربری خود را به گونه‌ ای طراحی کرده است. که در عین جذاب بودن به راحتی اتصال کاربران را به سرور ها ایجاد کند.
شما می‌ توانید تنها با یک کلیک به کمک قابلیت اتصال خودکار به سریع‌ ترین و با کیفیت‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. این ویژگی باعث می‌ شود تا تمامی افراد حتی آن‌ هایی که تا به اکنون از خدمات وی پی ان استفاده نکرده ‌اند. امکان برخورداری از خدمات برنامه را داشته باشند.

Screenshot image 1

بدون محدودیت های مختلف مرور کنید

این برنامه برخلاف بسیاری از فیلتر شکن ‌های رایگان موجود در بازار که برای نسخه رایگان خود دارای محدودیت ‌های خاصی هستند. هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی را برای شما در نظر نگرفته است. در نتیجه شما می‌ توانید بدون کوچک ترین محدودیتی در اینترنت به صورت آزادانه گشت و گذار کنید.

دریافت بالاترین سرعت اینترنت با اتصال به سرور های XS VPN

کیفیت سرور های برنامه به گونه ‌ای است که شما می‌ توانید بهترین نوع اتصال را با سرعت فوق العاده بالای آن تجربه کنید. تا حتی بتوانید از خدماتی همچون انجام بازی‌ های آنلاین نیز برخوردار شوید.
به طور کلی این vpn بهترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. و به کمک آن خواهید توانست از تمامی ظرفیت ‌های اینترنت بین الملل برخوردار شوید .

Screenshot image 3

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *