خرید نسخه‌ وی آی پی Pronto VPN برای آیفون جدید


خرید نسخه‌ وی آی پی Pronto VPN برای آیفون جدید

دانلود فیلتر شکن Pronto VPN با لینک مستقیم

هزاران فیلتر شکن متعدد در بازار وجود دارد که امکان استفاده از خدمات فیلتر شده را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این برنامه ها فیلتر شکن Pronto VPN است. که از طریق گوگل پلی بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی قابل نصب می باشد.
شما می‌ توانید با نصب این فیلتر شکن بر روی دستگاه خود از تمامی خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده برخوردار شوید. بدین ترتیب این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. که از تمامی ظرفیت های اینترنت بدون اینکه هیچ مزاحمتی برای شما صورت بگیرد برخوردار شوید.

روش های استفاده از سرور های Pronto VPN

۱_ قابلیت خودکار
۲_ قابلیت دستی
۳_ خرید سرور پرمیوم
۳_ اتصال به سرور های رایگان

Screenshot image 1

در این برنامه هم امکان استفاده رایگان از خدمات وجود دارد. هم اینکه می‌ توانید برای دریافت خدمات با کیفیت‌ تر نسخه پرمیوم را خریداری کنید.
ضمن اینکه گفتنی است اتصال به سرورها به دو صورت خودکار و دستی صورت می‌ گیرد. که در قابلیت اتصال خودکار مسیر متصل شدن به سرور ها بسیار کوتاه‌ تر است.

مروری سریع و نامحدود با Pronto VPN

به واسطه سرور های با کیفیتی که در این vpn قرار گرفته است. شما می‌ توانید از اتصالی سریع و مناسب برای انجام انواع فعالیت‌ ها برخوردار شوید.
ضمن اینکه هیچگونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. که به کمک این برنامه از بین نرود. بدین ترتیب به اینترنت جهانی و نامحدود دسترسی پیدا خواهید کرد.

Screenshot image 2

حذف سانسورها در اینترنت جهانی

تمامی محدودیت‌ ها و سانسور هایی که بر خدمات اینترنتی اعمال شده است. به کمک این برنامه از بین خواهد رفت. شما می‌ توانید به کمک این وی پی ان از بازی‌ های آنلاین فیلتر شده نیز برخوردار شوید.
چرا که سرعتی مناسب برای انجام انواع بازی های آنلاین فیلتر شده در اختیار شما قرار می‌ دهد. که همین موضوع باعث می‌ شود از یک بازی زیبا و روان برخوردار شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *