نصب vpn محبوب Betternet VPN نسخه پرمیوم


نصب vpn محبوب Betternet VPN نسخه پرمیوم

دانلود وی پی ان قوی Betternet VPN نسخه قدیمی

می‌ توان گفت یکی از بهترین و قدرتمند ترین فیلتر شکن‌ های کشور برنامه Betternet VPN است. و اگر نام این فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنید مشاهده می‌ کنید که این برنامه بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد. که این موضوع نشان دهنده این است که این برنامه می‌ تواند قدرت عالی را برای شما فراهم کند. و همچنین امتیاز بالایی که این vpn کسب کرده است مشخص می‌ کند که هر چقدر هم تعداد کاربران این فیلتر شکن زیاد باشد. باز هم می‌ تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.
بنابراین شما اگر یک فیلتر شکن قدیمی و قدرتمند نیاز دارید پیشنهاد ما به شما همین برنامه می‌ باشد. چون می‌ تواند به سادگی نیازهای شما را برآورده کند.

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که این برنامه در حال حاضر فقط به صورت پرمیوم در اختیار شما قرار می‌ گیرد. و شما نمی‌ توانید به صورت رایگان از این برنامه و سرور های قدرتمندش استفاده کنید. اما چون سرعت و کیفیت خوبی را در اختیارتان می‌ گذارد ارزش این را دارد که مبلغی را پرداخت کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود تمام سانسور های کشور را از بین ببرید.

نحوه استفاده از سرور های پرمیوم فیلتر شکن Betternet VPN

همانطور که گفته شد این برنامه فقط نسخه پرمیوم دارد که باید اکانت آن را تهیه کنید. اما ویژگی خوبی در این فیلتر شکن وجود دارد و آن هم این است که اگر شما بخواهید می‌ توانید از سرور های این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. فقط تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو ۲۰ ثانیه‌ای تماشا کنید. سپس می‌ توانید یک ساعت به هر سروری که می‌ خواهید متصل بمانید. که این موضوع برای کاربرانی که دوست ندارند هزینه پرداخت کنند بسیار مناسب است.

اما در کل ما به شما پیشنهاد می‌ دهیم که اکانت وی‌ آی‌ پی این فیلتر شکن را خریداری کنید. تا بتوانید هر چقدر که می‌ خواهید از سرور های این برنامه استفاده کنید. و قوی‌ ترین محدودیت‌ های کشور را از بین ببرید.

خدمات مختلف در تنظیمات Betternet VPN

انتخاب پروتکل‌ های مورد نظر به صورت دستی
تونل کردن برنامه‌ ها
اشتراک گذاری وی پی ان
ارتباط با پشتیبان‌ های فعال و ۲۴ ساعته
قابلیت روشن کردن دائمی فیلتر شکن
فعال کردن قابلیت کیل سوئیچ
لیست سوالات متداول درباره برنامه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *