نصب ماموت وی پی ان از گوگل برای رایتل


نصب ماموت وی پی ان از گوگل برای رایتل

دانلود فیلتر شکن قوی ماموت وی پی ان برای اندروید

یکی از قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ های بازار که از گذشته خدمات خوبی را برای رفع سانسور کردن محدودیت‌ ها در اختیار ما می‌‌ گذاشت. فیلتر شکن ماموت وی پی ان می‌‌‌ باشد که برای دستگاه‌ های اندرویدی وارد بازار شد. که اکنون حتی کاربران گوشی‌ های آیفون هم می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند.
بنابراین نصب این وی پی ان یک انتخاب مناسب می‌ باشد تا ما بتوانیم به انجام فعالیت‌‌ های دلخواه خود در بستری خصوصی و به دور از سانسور بپردازیم.

اتصال راحت به سرور های جدید

در این برنامه روزانه سرور های جدیدی وارد برنامه می‌ شود که این موضوع به خاطر تعداد کاربران زیاد این vpn می‌ باشد تا در هر زمان و شرایطی کاربران بتوانند از این برنامه استفاده کنند. به دلیل اینکه سرور های این فیلتر شکن جدید است هیچ نوع ترافیکی بر روی آن ها اعمال نمی‌ شود. و شما می‌ توانید به سادگی و فقط با یک کلیک به این سرور های قدرتمند در هر کشوری که می‌ خواهید متصل شوید.

Screenshot image 1

بررسی مقدار اینترنت مصرفی در ماموت وی پی ان

یکی از قابلیت‌ های کاربردی که این فیلتر‌‌ شکن دارد این است که شما می‌ توانید مقدار اینترنت خود را در این فیلتر شکن بسنجید. یعنی این برنامه به صورت دقیق نشان می‌ دهد که در طول روز چه مقدار اینترنت صرف دانلود و آپلود داده‌ ها کرده‌اید. که در این صورت می‌ توانید نوع اینترنت خود را مدیریت کنید و ویژگی عالی که خود فیلتر شکن دارد. این است که هیچ نوع اینترنت اضافه‌ای از شما مصرف نمی‌ کند. حتی در برخی شرایط اینترنت کمتری را هم از شما دریافت می‌ کند بنابراین این وی پی ان بسیار به صرفه است.

از داده های مهم خود محافظت کنید:

در آخر هم لازم به ذکر است که شما با ماموت وی پی ان می‌ توانید از داده‌ های خصوصی و آنلاین خود در اینترنت محافظت کنید. این در شرایطی است که این فیلتر شدن تمام داده‌ های مهم شما را از تونل‌ های رمزگذاری شده عبور می‌ دهد. و همچنین لوکیشن واقعی کشورتان را به صورت کامل پنهان می‌ کند. در کل این برنامه می‌ تواند محیطی بسیار خصوصی و ایمن را برایتان فراهم کند.

Screenshot image 2


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *