راهنمای اتصال به تحریم شکن N4 VPN Pro در موبایل


راهنمای اتصال به تحریم شکن N4 VPN Pro در موبایل

نصب فیلتر شکن N4 VPN Pro با لینک مستقیم

یکی از دغدغه‌ های بزرگ کاربران همیشه نصب فیلتر شکن‌ های قدرتمند و فعال بوده است. و نمی‌ دانند که چه فیلتر شکنی را باید برای خود نصب کنند و از دیگر وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور بی‌نیاز شوند. ما در این پست می‌ خواهیم به شما فیلتر شکنی را معرفی کنیم که با استفاده از آن شما می‌ توانید یک اتصال پایدار و قدرتمند را برای خود ایجاد کنید. تا از این طریق از دیگر وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور خود بی‌نیاز شوید. نام این فیلتر شکن قدرتمند در گوگل پلی N4 VPN Pro است. که با نصب این vpn فعال شما به راحتی می‌ توانید هر نوع سانسوری را از بین ببرید.
برای اینکه بتوانید راحت‌تر از این فیلتر شکن استفاده کنید ما در ادامه آموزش ویدیویی کار با این برنامه را برای شما قرار می‌ دهیم. تا راحت‌تر اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید.

طبقه بندی سرور های فیلتر شکن N4 VPN Pro

در این فیلتر شکن هم مانند اکثر وی پی ان‌ های دیگر موجود در کشور هر دو نوع سرور رایگان و وی‌ آی‌ پی قرار داده شده است. تا کاربران بتوانند هر کدام از این سرورها را که می‌ خواهند بر اساس فعالیتی که انجام می‌ دهند انتخاب کنند. ولی به صورت کلی سرور های رایگان این برنامه چون تعداد زیادی دارند می‌ توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. بنابراین کافی است کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید اتصال خود را برقرار کنید.

گزینه های عالی در تنظیمات N4 VPN Pro

دارک مود و لایت مود
ساخت اکانت
گروه فیسبوک و تلگرام
اتصال با انواع اینترنت ها
تونل کردن برنامه ها
چک کردن آپدیت آنلاین

اتصال نامحدود به N4 VPN Pro و مرور در سایت

به دلیل اینکه این فیلتر شکن اتصال نامحدودی را برای شما ایجاد می‌ کند به وسیله آن می‌ توانید مروری نامحدود و پایدار را در کشور تجربه کنید. به گونه‌ای که می‌ توانید وارد انواع سایت‌ های موجود در کشور حتی سایت‌ های مخصوص فیلم شوید. و ویدیو های مورد نظر خود را بدون هیچ قطعی و با سرعت عالی تماشا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *