دریافت vpn محبوب VPN One Click برای اندروید


دریافت vpn محبوب VPN One Click برای اندروید

دانلود نسخه جدید فیلتر شکن VPN One Click رایگان

احتمالاً اسم فیلتر شکن VPN One Click را شنیده باشید. چون این برنامه یکی از قوی‌ ترین و پرسرعت‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور ما می‌ باشد. که خدمات عالی را به صورت رایگان و پرمیوم در اختیار ما می‌‌ گذارد. برای آشنایی بیشتر با این برنامه و روش اتصال به آن کافی است همراه ما باشید. تا بتوانید از این وی پی ان پرقدرت استفاده کنید. اگر دوست ندارید برای استفاده از این برنامه هزینه پرداخت کنید فقط کافی است وارد لیست سرور های رایگان این فیلتر شکن شوید. و از بین سرور های آلمانی و آمریکایی هر کدام را که می‌ خواهید انتخاب کنید و اتصالاتان را ایجاد کنید.

ارتقا فیلتر شکن VPN One Click به نسخه vip

اما برای اینکه بتوانید سرعت و کیفیت بالاتری را دریافت کنید فقط کافی است این فیلتر شکن را به نسخه وی‌ آی‌ پی ارتقا دهید. که برای انجام این کار می‌ توانید از اکانت‌ های مختلف این برنامه که به صورت ۶ ماهه و یک ساله وجود دارد کمک بگیرید. در این اکانت‌ ها خدمات با کیفیت‌تر و همچنین سرور های بسیار پرسرعت‌ تری وجود دارد. که باعث می‌ شود شما بتوانید بر سانسور های کشور خود غلبه کنید.

فعالیت های قابل انجام با VPN One Click

تماشای فیلم
انجام بازی‌ های آنلاین
مرور نامحدود در وب سایت‌ ها
دسترسی به پیام رسان‌ های مختلف
ورود به یوتیوب و نتفلیکس

لازم به ذکر است که این برنامه با خدمات عالی که ارائه کرده است امتیاز بسیار مناسبی را در گوگل پلی دریافت کرده است. و همچنین تعداد کاربران این برنامه که بیش از ۴ میلیون هستند. نشان از کیفیت بالای این فیلتر شکن است. بنابراین شما هم می‌ توانید به راحتی این وی پی ان قدرتمند را از گوگل پلی به سادگی برای خود نصب کنید. تا از مرور در سراسر جهان نهایت لذت را ببرید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *