نصب رایگان VPN India بدون محدودیت برای ویندوز


نصب رایگان VPN India بدون محدودیت برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن VPN India برای بازی آنلاین

همانطور که مطلع هستید فیلتر شکن‌ های مختلفی در کشور های متفاوت وارد بازار شده‌اند. که از جمله آن ها می‌ توان به وی پی ان VPN India اشاره کرد. که این برنامه یک فیلتر شکن هندی می‌ باشد و سرور های این برنامه هم در کشور هند واقع شده‌اند.
شاید فکر کنید سرور های هندی سرعت خوبی را نمی‌ توانند برای ما ایجاد کنند. اما این باور غلط است چون این وی پی ان با سرور های قدرتمندی که دارد به شما کمک می‌ کند تا بتوانید شدید ترین سانسورها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببرید.

روش اتصال اتوماتیک قوی VPN India

اگر قصد شما اتصال به سرور های رایگان این برنامه می‌ باشد. فقط باید از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. چون لیست سرور های این برنامه تماماً پرمیوم هستند. ولی اگر شما بر روی گزینه کانکتینگ یا همان اتصال خودکار این برنامه کلیک کنید. در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال رایگان شما برقرار می‌ شود. یعنی دیگر حتی لازم نیست سرور های پرمیوم این vpn را بخرید. چون می‌ توانید به صورت نامحدود از این سرور های رایگان استفاده کنید.

اما اگر قصد شما استفاده از سرور های با کیفیت‌تر و اختصاصی برای خودتان می‌ باشد. می‌ توانید وارد لیست سرور های این فیلتر شکن شوید و هر کدام از سرورها را که می‌ خواهید برای خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ۹۹ درصد سرور های این برنامه در کشور هند واقع شده‌اند. اما این برنامه سرور های دیگری را هم در کشور های دیگر مانند آلمان دارد. تا اگر کاربری به این سرورها نیاز داشت بتواند از این سرورها استفاده کند.

خدمات متفاوت در فیلتر شکن VPN India

تست سرعت قوی
دریافت پینگ عالی
انجام بازی های مختلف
لیست سوالات متداول
چک کردن آدرس آی پی
اکانت های مختلف پرمیوم
پشتیبان های فعال
حذف تبلیغات در نسخه پرو

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *