خرید vpn پرسرعت The Pro VPN برای اندروید


خرید vpn پرسرعت The Pro VPN برای اندروید

دانلود نسخه مود شده The Pro VPN از سایت

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که شما می‌ توانید با دریافت آن از گوگل پلی به اینترنت جهانی متصل شوید فیلتر شکن The Pro VPN می باشد. کیفیت مطلوب این برنامه باعث شده است کاربران بتوانند با استفاده از آن به تمامی ظرفیت های موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنند‌‌.
شما می‌ توانید این ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و از خدماتش به راحتی برخوردار شوید.

خرید ارزان اکانت The Pro VPN

یکی از مزیت‌ هایی که این برنامه دارد این است که شما می‌ توانید با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به سایر وی‌ پی‌ ان‌ ها از سرور های اختصاصی آن استفاده کنید. در واقع قیمت اکانت پرمیوم این برنامه نسبتاً مناسب است. و شما می‌ توانید با خریداری کردن آن از سرور های اختصاصی با قدرت فوق العاده بالا برخوردار شوید‌.

سرور های فعال فیلتر شکن The Pro VPN

سنگاپور
آلمان
آمریکا

این برنامه از سرور های مناسبی برخوردار است اما محبوب‌ ترین سرور های این برنامه در کشور های سنگاپور، آلمان و آمریکا قرار دارد‌. شما می‌ توانید با متصل شدن به سرور های این کشور ها شرایط بهینه‌ تری برای از بین بردن محدودیت‌ ها برای خود فراهم کنید.

Screenshot image 4

نحوه اتصال:

شیوه متصل شدن به سرور های این برنامه مانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر می باشد. به گونه ای که شما می‌ توانید با استفاده از قابلیت اتصال خودکار یا دستی به سرور ها دسترسی پیدا کنید. و پس از متصل شدن به سرور ها اتصال خود را به صورت ضد فیلتر در بیاورید. تا از تمامی محتوای موجود در اینترنت برخوردار شوید.

با The Pro VPN ایمن و ناشناس بمانید:

استفاده از اقدامات امنیتی مناسب و با کیفیت باعث شده است که این vpn بهترین شرایط را برای مروری ایمن در اینترنت برای شما فراهم کند. همچنین این برنامه با استفاده از تغییر موقعیت‌ مکانی شما شرایطی را ایجاد می‌ کند. که بتوانید به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید. تا تمامی فعالیت‌ هایتان به صورت غیر قابل ردیابی و شناسایی باقی بماند.

Screenshot image 6

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *