دریافت ورژن جدید vpn قوی Sky Link VPN از گوگل


دریافت ورژن جدید vpn قوی Sky Link VPN از گوگل

دانلود فیلتر شکن Sky Link VPN برای ios

فیلتر شکن‌ ها به ابزاری لازم و ضروری برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی تبدیل شده‌اند چرا که بدون استفاده از آن ها نمی‌ توان از بسیاری از خدمات اینترنتی استفاده کرد. یکی از برنامه‌ هایی که می‌ تواند گزینه مناسب برای دریافت خدمات وی پی ان باشد فیلتر شکن Sky Link VPN نام دارد. شما می‌ توانید این ابزار قدرتمند را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید.

روش های فعال کردن فیلتر شکن Sky Link VPN

۱_ اتصال اتوماتیک

قابلیت اتصال به صورت اتوماتیک به سرور های این برنامه به شما این امکان را می‌ دهد مسیر اتصال به سرورها را کوتاه‌تر کنید. به گونه‌ای که خواهید توانست تنها با یک کلیک به بهترین سرور برنامه متصل شوید. و از قدرت لازم برای دور زدن حتی شدید ترین محدودیت‌ ها برخوردار شوید.

Screenshot image 2

۲_ اتصال دستی

راه دیگر اتصال دستی به سرورها می‌ باشد. برای اتصال دستی به سرورها شما باید وارد لیست سرور های برنامه شوید و با توجه به نیازی که دارید از میان سرور های موجود کشور مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس به آن متصل شوید.
اتصال دستی به درد زمانی می‌ خورد که شما به آی‌ پی خاصی نیاز دارید. یا برای زمانی استفاده می‌ شود که به کمک قابلیت اتصال خودکار اتصالی برای شما صورت نگرفته است.

۳_ خرید اکانت پرمیوم

شما برای اینکه بتوانید نهایت قدرت را برای دور زدن محدودیت‌ ها به دست آورید نیاز دارید که اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنید. چرا که تنها در این صورت خواهد بود که می‌ توانید از سرور های اختصاصی این برنامه که قدرت فوق‌ العاده بالایی را دارا می‌ باشند بهره‌مند شوید .

Screenshot image 4

ساخت حساب کاربری شخصی در Sky Link VPN

شما می‌ توانید برای دریافت بهتر خدمات اینترنتی در این برنامه ثبت نام کنید و برای خود یک اکانت شخصی بسازید. در این صورت هم امنیت حریم خصوصی شما بهبود پیدا می‌ کند. هم اینکه برنامه می‌ تواند بهتر به شما خدماتش را ارائه کند. برای ثبت نام در این برنامه نیاز به یک نام کاربری و رمز عبوری مطمئن دارید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *