نصب فیلتر شکن 7VPN برای بازی آنلاین + رایگان


نصب فیلتر شکن 7VPN برای بازی آنلاین + رایگان

دانلود نسخه جدید 7VPN با لینک مستقیم

برای از بین بردن محدودیت های اینترنتی راه های زیادی پیش روی شما است. اما استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند که قادر باشد. انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرد می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که ضمن فراهم کردن شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها، امنیت فوق العاده بالایی را نیز برای شما مهیا می‌ کند. یکی از برنامه‌ هایی که می‌ توانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید فیلتر شکن 7VPN می باشد.

سرور های مخصوص در فیلتر شکن 7VPN

۱_ استریم
۲_ گیمینگ

در این برنامه سرور های مخصوصی برای انجام فعالیت‌ هایی که نیاز به سرعت بالاتر دارند تعبیه شده است. به گونه ای که می‌ توانید از آن ها برای انجام گیم و استریم استفاده کنید.
به صورت کلی سرور های این برنامه در ۶۰ کشور جهان واقع شده‌اند. که شما می‌ توانید برای انجام هر فعالیتی به سرور مورد نظر خود در یک کشور خارجی متصل شوید.

Screenshot image 3

دسترسی به پیام رسان های محبوب

قدرت بالای این برنامه به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید به تمامی خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. حتی خدماتی که فیلترینگ شدیدی را متحمل شده‌ اند.
برای مثال شما می‌ توانید به راحتی محدودیت های شدید اعمال شده بر روی تلگرام و واتساپ را از از بین ببرید. و از محتوای مورد نیاز خود در این برنامه ها استفاده کنید. بدون اینکه هیچ مشکلی برای شما هنگام استفاده از این خدمات پیش بیاید.

Screenshot image

قابل نصب بر روی تمام سیستم ها

شما می‌ توانید این vpn را بر روی تمامی سیستم عامل‌ های سازگار با این برنامه نصب کنید. بدون اینکه هیچگونه مشکلی برای دستگاه شما ایجاد شود. این قابلیت به شما این امکان را می‌ دهد که پس از نصب آن، دستگاه را ضد فیلتر کنید.

Screenshot image 5

پشتیبانی فعال برنامه 7VPN

در این وی پی ان برای کسب رضایت بیشتر کاربران یک تیم پشتیبانی بسیار فعال و پاسخگو در نظر گرفته شده است. به گونه ای که هر زمان که دچار مشکل شدید می‌ توانید با این تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید. و مشکل به وجود آمده را با آن ها مطرح کنید. این تیم پشتیبانی در سریع‌ ترین زمان ممکن با بررسی مشکلات ایجاد شده پاسخ و راه حل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *