نصب Unlocator VPN برای پابجی بدون محدودیت


نصب Unlocator VPN برای پابجی بدون محدودیت

دانلود وی‌ پی ان قوی Unlocator VPN برای ویندوز

برای از بین بردن محدودیت‌ ها شما می‌ توانید از فیلتر شکن Unlocator VPN استفاده کنید. چرا که این برنامه قدرت بسیار بالایی را برای از بین بردن حتی شدید ترین محدودیت‌ ها برای شما فراهم می‌ کند. به گونه ای که می‌ توانید بدون هیچگونه مشکلی از خدمات مورد نیاز خود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده برخوردار شوید.

آموزش اتصال خودکار به سرور های Unlocator VPN

شما به کمک قابلیت اتصال خودکار موجود در این برنامه می‌ توانید مسیر خود برای متصل شدن به سرور ها را بسیار کوتاه‌ تر کنید. به گونه ای که این امکان برای شما فراهم خواهد شد. تنها با یک کلیک به بهترین سرور متصل شوید. برای کمک گرفتن از این قابلیت تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید. سپس برنامه به صورت کاملاً اتوماتیک شما را به بهترین سرور موجود در برنامه متصل می‌ کند.

Screenshot image 1

مدت زمان اتصال به Unlocator VPN

مدت زمانی که شما می‌ توانید به صورت رایگان به سرور های این برنامه متصل شوید محدود می باشد. به گونه ای که پس از گذشت زمان مشخص شده اتصال شما به صورت خودکار قطع خواهد شد.

برای استفاده نامحدود از خدمات این برنامه شما می‌ توانید نسخه پریمیوم را بر روی دستگاه خود نصب کنید. و از خدمات سرور های اختصاصی بدون هیچگونه محدودیتی برخوردار شوید.

نصب برنامه برای pc

شما حتی می‌ توانید از این برنامه بر روی دستگاه کامپیوتر خود استفاده کنید. ویژگی که به شما این امکان را خواهد داد با خریدن اکانت پریمیوم هم از یک فیلتر شکن ایده آل بر روی گوشی خود برخوردار شوید. و هم اینکه بتوانید با پی‌ سی خود محدودیت‌ ها را کنار بگذارید.

افزودن سرور ها به لیست مورد علاقه ها

یک قابلیت برنامه که به شما این امکان را می‌ دهد راحت‌ تر به سرور های مورد علاقه خود متصل شوید. این است که قابلیتی برای شما قرار داده شده است. که به شما این امکان را می‌ دهد سرور های مورد نیاز خود را به لیست علاقه‌‌مندی ها اضافه کنید. تا راحت‌ تر به آن ها دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 2

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *