نصب فیلتر شکن TieVPN برای ویندوز شخصی


نصب فیلتر شکن TieVPN برای ویندوز شخصی

دانلود برنامه TieVPN برای اندروید جدید

بسیاری از کاربران هنگام استفاده از اینترنت با مشکل محدودیت‌ های اینترنتی مواجه هستند. برای حل این مشکل و دسترسی به خدمات اینترنت جهانی شما می‌ توانید از فیلتر شکن‌ های مختلف نظیر برنامه TieVPN استفاده کنید. این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ ها کیفیت بهتری دارد و به شما این امکان را خواهد داد. که بتوانید با کیفیت بهتری به جنگ محدودیت‌ ها بروید.

دریافت بالاترین سرعت اینترنت

به دلیل وجود سرور های بسیار با کیفیت در این برنامه شما می‌ توانید بالاترین سرعت اینترنت برای دور زدن محدودیت‌ ها را تجربه کنید. به طوری که وقتی به سرور های برنامه متصل می‌ شوید. سرعت اتصال شما تا حد بسیار مناسبی افزایش پیدا می‌ کند. که همین موضوع باعث کاهش پینگ شما خواهد شد. و در نهایت به بهبود کیفیت انجام فعالیت‌ های اینترنتی منجر خواهد شد.

Screenshot imageScreenshot image

رمزگذاری خصوصی در وی پی ان TieVPN

شما می‌ توانید از این برنامه به صورت کاملاً مطمئن استفاده کنید. چرا که وقتی به سرورها متصل می‌ شوید. داده‌ های شما هنگام انتقال رمزگذاری می‌ شود. در واقع این فیلتر شکن با انجام این کار باعث می‌ شود که شما اتصال ایمن را به دست بیاورید. تا بتوانید بدون نگرانی از بابت به سرقت رفتن داده‌ های خود در اینترنت جستجو کنید.

دسترسی ساده به تمامی خدمات فیلتر شده

شما برای اینکه اتصال لازم جهت رفع محدودیت‌ ها را برای خود فراهم کنید. کاری بسیار ساده در پیش خواهید داشت. چرا که طراحی این برنامه به گونه‌ای انجام شده است که تمامی افراد قادر به استفاده از خدمات برنامه باشند. پس از اینکه یا به کمک قابلیت اتصال خودکار یا دستی به سرور های برنامه متصل شدید. خواهید توانست که به سادگی به اینترنت جهانی و محتوای موجود در آن دسترسی پیدا کنید.

خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن TieVPN

سرور های رایگان این برنامه قدرت محدودی را در اختیار شما قرار می‌ دهند. اما اگر به دنبال قدرتی نامحدود و بسیار مناسب هستید. می‌ توانید نسخه پریمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنید. تا از سرور های اختصاصی با قدرت فوق العاده بیشتر برخوردار شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *