دانلود وی پی ان SQUIRREL VPN بدون قطعی


دانلود وی پی ان SQUIRREL VPN بدون قطعی

نصب نسخه جدید SQUIRREL VPN با لینک مستقیم

انتخاب یک وی پی ان مناسب به شما این امکان را خواهد داد. که بتوانید در اینترنت بدون هیچگونه محدودیتی گشت و گذار کنید. چرا که امروزه به دلایل مختلف شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا گرفته است. که اکثر خدمات جهانی با مشکل فیلترینگ روبرو شده‌ اند. برنامه ای مانند فیلتر شکن SQUIRREL VPN این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت که بتوانید بدون هیچگونه مشکلی در اینترنت گشت و گذار کنید.

سرور های خارجی پرسرعت SQUIRREL VPN

در این وی پی ان برای اینکه بتوانید از سرعت لازم برای رفع محدودیت‌ ها برخوردار باشید. سرور های خارجی بسیار با کیفیتی قرار گرفته‌ اند. که به شما این امکان را خواهند داد. تا بتوانید با قوی‌ ترین اتصال ممکن به جنگ محدودیت های اینترنتی بروید.

Screenshot imageScreenshot image

نحوه افزایش زمان اتصال:

شما برای استفاده از خدمات این vpn دارای محدودیت زمانی هستید. بنابراین نمی‌ توانید هر زمان که نیاز داشتید از خدمات این برنامه استفاده کنید. اگرچه یک راه برای افزایش مدت زمانی که می‌ توانید از خدمات این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید وجود دارد. به طوری که می‌ توانید با تماشای تبلیغات مدت زمانی که می‌ توانید از خدمات وی پی ان استفاده کنید را افزایش دهید.

اتصال به SQUIRREL VPN با تمام دیوایس‌ها

فرقی نمی‌ کند که از چه دستگاهی برای استفاده از خدمات این برنامه استفاده می‌ کنید. اگر نسخه نصبی سازگار با سیستم عامل شما وجود داشته باشد. می‌ توانید آن را به راحتی بر روی دستگاه خود نصب کنید. و از خدمات وی پی ان با کیفیت ایده آل برخوردار شوید.

آپدیت آنلاین

شما می‌ توانید برای برخورداری از بهترین و به روزترین خدمات وی پی ان، این برنامه را به صورت آنلاین آپدیت کنید. قابلیتی که به شما این امکان را می دهد از سرور های جدید و قدرتمند تر برخوردار شوید. همچنین گفتنی است در آپدیت‌ های جدید برنامه باگ های نسخه قبلی رفع می شود.

Screenshot image 3

تغییر موقعیت مکانی

هنگامی که شما از خدمات این فیلتر شکن استفاده می‌ کنید و به سرور های آن متصل می‌ شوید. موقعیت مکانی شما پنهان می شود و با یک آی پی دیگر که همان آی‌ پی سرور مورد استفاده است، جایگزین می‌ شود. به همین دلیل است که فعالیت های شما به صورت ناشناس خواهد بود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *